cubase 10 update

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.470
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
cubase 10.5.10 is er nu, voor windows en mac. lost een aantal zaken op, er zijn ook dingen veranderd die niet in de release notes staan.

er is nogal wat heibel, dat is er altijd. ik merk wel dat een 2tal problemen die ik had, een mixdown die alleen werkte voor een bepaald projekt, na het killen van het audio mixdown proces, na een aantal malen. vreemd, kan ook een plugin zijn. maar nu werkt het in 1 keer, kijken of het zo blijft. en als ik bepaalde vst plugins laadde, vst3, stond average load op bijna vol, tot dat ik play indrukte.. vooral op send effects leek het... dat lijkt nu voorbij...
er was een probleem met de vst3, volgens mij de suspend state die juist een load verhoogde, ipv verlaagde. ik had er geen last van, het probleem was net anders bij mij. ik zie nog geen berichten dat dat is opgelost bij anderen. zegt niets, want bij iedere update, komt er een hoop los... en soms zijn dat human errors, of systeemspecifieke problemen. toch heb ik het gevoel dat deze laatste maintenance update niet geheel geslaagd is.

goed.

steinberg download manager is altijd de makkelikste weg. er was ook een verkeerde link, en de build datum is 17 januari... goed... dat zegt misschien niets.. maar ze hadden op het laatst nog een groot probleem.
 
Back
Top