Nieuwe Track: Goodbye is all I hear you say

zangeres klinkt hier beter.
krijg bij deze track qua muziek beetje weddingsinger/bruiloften en partijen gevoel. het klinkt allemaal erg keyboard/arranger begeleiding achtig. alsof je op het "disco"knopje op de casio drukt en zelf er de melodie overheen speelt.

maar net zo als de andere track, wel weer een goede song geschreven. alle elementen zijn er alleen naar mijn smaak nog niet helemaal in het juiste jasje.
 
Hey, wederom bedankt voor de input. De bruiloft en partijen zijn niet echt mijn doelgroep haha
Weet alleen nog niet hoe ik je omschrijving moet interpreteren cq omzetten/vertalen naar een minder begeleidings achtige melodie.. ga er even over nadenken ;-)
 
ik vind het chord geluidje erg opdringerig en dood; zit geen enkele modulatie in... de progressies zijn ook te voorspellend; de hele tijd A#, C, D... dus...
over de z(w)angeres ga ik maar helemaal niets zeggen...

Ok, duidelijk..., valt dus niet helemaal in de smaak :)
Thanks voor terugkoppeling
 
Hey, wederom bedankt voor de input. De bruiloft en partijen zijn niet echt mijn doelgroep haha
Weet alleen nog niet hoe ik je omschrijving moet interpreteren cq omzetten/vertalen naar een minder begeleidings achtige melodie.. ga er even over nadenken ;-)

Dat idee kreeg ik ook meteen.
Hier ga je niet in de clubs mee scoren.

Ik vergelijk het ook een beetje met een songfestival liedje.
Modern proberen te doen, maar wel 10 jaar achterlopen en vooral niet te heftig, want opa en oma mochten een schrikken.

Kortom de track mist wat mij betreft "ballen" .

En dat brass klankje is erg kitcherig.


Paul
 
er is niks mis met A#,C,D

sommigen gingen zelfs door tot ACDC ;)
 
Beats: boem tak boem tak boem tak boem tak.
Hihats: tjsingie tjing tjsingie tjing tjsingie tjing.
De saw is te clean.

Dat maakt het te kazig.

Als je dat verandert. EN een refrein met ff paar andere accoorden erbij.

Klinkt het anders ;)

My 2 cents

ps: zangeres is prima.
 
Nou, ik ga mijn best doen om de kazigheid er uit te halen hoor!
Thanks for comments gents :okdan:
 
Back
Top