Hij is af

dan maar ff Adele :D

vocal zit er nog niet helemaal strak op, maar het idee is dan wel weer grappig
 
heb je niet de verkeerde opgestuurd? :? dit past toch helemaal niet.
 
Nee zelfde track maar dan met Adele accapella waar we het vanmiddag over hadden, ff prutsen
maar misschien i.d.d. wel leuk om als bootlegje te doen
 
Nee, is een brakke MP3 deze in z'n geheel erin gepleurt, cubase timestrech van 105 naar 128 en verder nog niks.
maar timestrech algo doet iets met de timing, dus straks ook ff in wavelab proberen.
tuurlijk moeten er wat nootjes verschoven worden voor de opmaatjes e.d. maar het ging mij nu ff snel om het idee.
 
"ff de track binnen het juiste hokje plaatsen en hem daarbinnen beoordelen"

Mee oneens, ook binnen zijn genre is een sterk nummer een basisvoorwaarde. Ik kan ook genieten van prachtig geproduceerde Schalgers op 100% NL, als er maar hart en ziel in zit.


ah, dan moejje effe naar het king fred topic.

das een groot schlagerfestifall, mit liederen uber eendjes und alles. sehr geil!
 
dan maar ff Adele :D

vocal zit er nog niet helemaal strak op, maar het idee is dan wel weer grappig


GAST! wat doe je?!

tis vals (maar dan ook echt enorm) en het loopt mank/ out of sync...
ben je aan de meth ofzo? :) :) (irritant he, die wietpas, moejje meteen naar de lokale dealer die sold out is, en dan krijg je maar meth mee naar huis) :)
 
Wrm moet het hier altijd zo hard te keer gaan? Hij probeert gewoon dingen.
 
Wrm moet het hier altijd zo hard te keer gaan? Hij probeert gewoon dingen.

Nou... vaak gaan zijn threads zo:

'Hier is mijn nieuwe track…'

'ik vind het niet zo'..

[arrogante toon]
Dat kan niet.. want:
-je hebt inferieure apparatuur, je hoort het niet goed
-je hebt geen oor voor details want alles is midi en met de hand zelf ingeklopt
-dit is de stijl van toen en alles klopt qua sounds dus het is goed
-je bent warez effecten en plugins gewend.. en niet de real deal..
[/arrogante toon]

Daarna volgt vaak een opsomming van technische termen en onnodige afkortingen, of een opsomming van de gebruikte exotische (dure!) gear, het zij ITB of OTB..

Doe gewoon relaxt en maak gewoon een track waarvan je zelf het idee hebt dat hij goed is..

Dat je het in de stijl van toen maakt zegt niks. Het gaat er ook niet om wat uit of in is.. als het niet lekker klinkt dan klinkt het gewoon niet lekker..

Neem een man als Lee Fields.. zijn platen zijn van deze tijd.. maar gemaakt in de stijl van oude soul. Desalnietemin klinkt het gewoon supervet, omdat de muziek goed gecomponeerd is.. goede melodieën en sounds..

Daarnaast..goede muziek heeft niet veel te maken met gebruikte dure apparatuur…

Lees dit eens:

http://createdigitalmusic.com/2011/...e-dkon-talks-music-making-new-label/#comments
 
Zeg furiues, kom je vuurtje nog ff lekker opstoken? ga ff lekker ergens anders stangen, ik doe hier gewoon m'n ding
Rubbah, dat het vals is hoor ik ook, ik deed dan alleen ook maar wat men vanmiddag voorstelde :D

heb net ff de midi ervan gedwonload en ben ff wat aan het omzetten, zometeen klopt ide wel :D no worries
 
Ik stangen????

Ik luister juist vaak je snippets.. maar verbaas me altijd over je attitude naar mensen die het niks vinden.. Er is niks gelogen hoor van mn post..

maar heb je de link geklikt? Gaat over vette muziek maken zonder exotische gear..
 
en voor de haters (en de fans :D )

Na een uurtje prutsen Adele in key :)
 
Ik kan me voorstellen dat mw. Adele, zich nu iets opgesloten kan voelen door mechanische techniek.. :S
 
ja, maar het wordt nog veel erger :D ga em verder uitwerken.
 
ligt het nou aan mijn pc/hoofdtelefoon of staat je kick niet in het midden?
en als adele remix is voor mij de bpm net 'n tikkie te hoog...
 
kick is mono, 128bpm is precies lekker vind ik zelf dan.
 
kick is mono, 128bpm is precies lekker vind ik zelf dan.
:okdan:

en voor de haters (en de fans :D )

Na een uurtje prutsen Adele in key :)
Dikk, respect, krijg kippenvel ondanks dat ik Adele een kut stem vind hebben heel erg geknepen. De backing, deze track van Adele vind k zo vet niet normaal meer.

Go, go, go, ben benieuwd naar t eind result.
 
Wrm moet het hier altijd zo hard te keer gaan? Hij probeert gewoon dingen.

ik bash hem niet hoor :)
het is inmiddels een mattie van het forum, en met matties ga je wat vrijer om. Ik snap dat je dat niet kunt zien aan mn expressie, of kunt horen aan de manier waarop ik praat.

als iets kut klinkt, dan weet ik inmiddels dat je dat gewoon tegen JJ kunt zeggen. no probs :)
 
Back
Top