recycle 1.4? ofzo

R. Koppes

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2006
Berichten
699
Locatie
De Rijp
Ik ben op zoek naar een oudere versie van recycle.
Op mijn E64 sampler kan ik nml niet meer via scsi overzenden.. ik heb Recyle2.0
En het werkte vroeger prima toen ik blijkbaar een andere versie had..

Iemand een tip ?
 
Hoi Richard.

Ik denk dat Recycle 1.9 de laatste met scsi was.
Denk niet dat ze nog te verkrijgen is. heb deze nog wel ergens staan op mijn Mac G3.
PM als je wil dat ik deze eens zoek, is voor alle duidelijkheid wel de mac versie.
 
Recycle heeft "hardware sampler support" t/m v2.0
Dit is vanaf v2.1 vervallen als ik me niet vergis.

De oudere versies van Recycle konden volgens mij ook alleen met mono files overweg en niet met stereo files.

Echter ik begrijp de vraag niet helemaal goed.
Heeft jouw versie v2.0 wel "hardware sampler support SCSI & MIDI) maar werkt het gewoon niet met de EMU E64 of heeft jouw recycle versie geen HW sampler support meer?

Ik heb nog wel een PC versie liggen met HW sampler support

Cheers
 
Ik zou aan mono files genoeg hebben.
Ik heb wel scsi support, maar hij vind de E64 niet. En ik kan niet handmatig de sampler selecteren!
Windows herkend de smapler wel, en via soundforge kan ik wel samples via scsi overzetten.
HUEY: mocht je een versie hebben houdt ik me aanbevolen :-)
 
tot recycle 1.6 of 1.7 worden de oude samplers herkend. ( s1000/1100 en E64 etc etc). Ik heb nooit begrepen waarom recycle dit uit het pakket heeft gehaald.
 
Ik heb het nog even nagekeken voor de zekerheid.

Recycle heeft HW sampler support t/m v2.0. Dit is vervallen vanaf v2.1
Recycle eeft stereo files support vanaf v2.0. Alle versies voor v2.0 hebben alleen mono support.

@R. Koppes: Zie PB
 
Waar stond je precies versteld van? SMDI met een USB to SCSI converter? of het feit dat SMDI wel mogelijk is met een EMU E6400?

Het feit dat er nog OSX software bestaat die SMDI ondersteunt, en dat het ook nog werkt.
Is zowat de enige reden dat ik nog een G3 in de studio staan heb (dat, en dat tikkeltje nostalgie).. Maar dat ding maakt zo'n ongelofelijk lawaai in vgl met mijn stille mac mini.
 
Back
Top