• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Defect Roland D-70 Analog Board

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

FrankB

Stamgast
Lid sinds
23 september 2011
Berichten
273
Onlangs het Analog board van mijn D-70 vervangen aangezien de oude niet goed was. Er kwam wel geluid uit, maar het geluid klonk behoorlijk vervormt. Er zat een kraak/ruis door het geluid.

Het oude board heb ik nog niet weggegooid aangezien ik geen idee heeft of iemand daar nog iets aan heeft. Wellicht dat iemand er onderdelen van kan gebruiken.

Het gaat om:

Roland D-70 Analog Board
ASSY 76237150 00

Als iemand er iets mee denkt te kunnen mag hij/zij het board gratis afhalen. Verzending is goed mogelijk, maar dan betaal je de verzendkosten. Het past door de brievenbus, dus die verzendkosten zullen alleszins meevallen.

Mocht over een week nog niemand belang hebben getoond in het board zal deze de klikko in gaan.
 
Het oude board heb ik nog niet weggegooid aangezien ik geen idee heb of iemand daar nog iets aan heeft. Wellicht dat iemand er onderdelen van kan gebruiken.
 
Een gegadigde heeft zich inmiddels gemeld!

@Mod:Hier mag dus een slotje op.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top