Lentemuziekje..

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Lid sinds
8 februari 2010
Berichten
3.997
Ehm, is dit een lentemuziekje.......? :S

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-29
 
In Miami hebben ze wel mooi weer toch???:okdan:

Vind het een cool muziekje. Doet mij wat aan Miami Vice denken. De sound heeft er iets van weg samen met de appegio? Ik vind het wel een beetje een analoge sound hebben. Aan eind van de track vind ik het geluidje gewoon wat minder thuishoren wat er door heen komt op 1 of andere manier maar zou wel persoonlijk zijn. Leuk muziekje:)
 
het is een beetje een kruizing tussen een soort van jan hammer track tijn tijde van MV ende een human league achtige track ten tijde van de elpee 'dare!'... k'vinnut iets te strak op de tel, erg accenterig en bepaalde geluiden zitten te veel op elkaar in hetzelfde freq gebied... er is ook niet al te veel variatie te bekennen over het algemeen; het thema blijft doorlopen... opzich is het wel leuk ende niet heel slecht maar het kan beter uitgewerkt worden...
 
het is een beetje een kruizing tussen een soort van jan hammer track tijn tijde van MV ende een human league achtige track ten tijde van de elpee 'dare!'... k'vinnut iets te strak op de tel, erg accenterig en bepaalde geluiden zitten te veel op elkaar in hetzelfde freq gebied... er is ook niet al te veel variatie te bekennen over het algemeen; het thema blijft doorlopen... opzich is het wel leuk ende niet heel slecht maar het kan beter uitgewerkt worden...
Maar.. Is het acceptabel voor een 4-dagen productie? Daarna verpest ik meestal mijn muziekjes.. :S
 
gooi er expres sieve en extra verte Zang over heen.

met duidelijk Up-Chorus en rustigere coupletten....dan wordt het denk ik een stuk beter. nu klinkt het te veel als een begeleidings-track.

vind ik persoonlijk eigen meningerig...
 
tsja wat is 4 dagen, hoeveel uur per dag heb je er aan gewerkt dan? ...maar wat mij vooral opvalt aan de track is dat alles staccato is...
4 dagen nonstop aan gedacht en over gedroomd :-P En staccato vind ik leuk :-)
 
gooi er expres sieve en extra verte Zang over heen.

met duidelijk Up-Chorus en rustigere coupletten....dan wordt het denk ik een stuk beter. nu klinkt het te veel als een begeleidings-track.

vind ik persoonlijk eigen meningerig...
Ik ben nog op zoek naar een mooie zangeres, met een knappe stem! :-P

Die zit ik er nu maar bij te fanstaseren..
 
Laatst gewijzigd:
In Miami hebben ze wel mooi weer toch???:okdan:

Vind het een cool muziekje. Doet mij wat aan Miami Vice denken. De sound heeft er iets van weg samen met de appegio? Ik vind het wel een beetje een analoge sound hebben. Aan eind van de track vind ik het geluidje gewoon wat minder thuishoren wat er door heen komt op 1 of andere manier maar zou wel persoonlijk zijn. Leuk muziekje:)

Ehm.. Geen idee welk geluidje je bedoelt wat er doorheen komt. Ik heb iets aan het eind van de track weggehaald. maar ik weet natuurlijk niet of je dat bedoelt :-D

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-29-1
 
Geen idee welk geluidje je bedoelt wat er doorheen komt.

Het geluidje zat geloof ik rond de 2.28 dat het wat begon in te zetten. Ik hoor het nu niet meer, dus denk dat het weg is. Leuk om naar te luisteren.:)
 
Ik vind hem leuk, alleen de fill-ins zijn iets te zacht. En ja, zoals ik al ook zei in het "snippets" topic.... zanger ontbrekt.
 
Ik vind hem leuk, alleen de fill-ins zijn iets te zacht. En ja, zoals ik al ook zei in het "snippets" topic.... zanger ontbrekt.
Zangeres bedoel je misschien? Heb nooit zoveel met mannenstemmen.. ;-)
Ik zal er wel weer verder aan prutsen.
Wel moet ik uitkijken de boel niet opnieuw te verwoesten,
m'n vorig muziekje is in de prullenbak beland..
 
Baritone mannenstemmen zijn erg geschikt voor deze :{
Hmmm, kwijlende baritone mannen... Het liefst laat ik mijn oren verwennen, door een lekker fris lentebriesje :-)
 
Laatst gewijzigd:
Ok, de fills staan iets harder. Die waren zo slordig dat ik ze expres wat zacht liet. Verder wil ik er even niets aan veranderen. Het was zomaar een ingeving en die wil ik niet gaan verpesten :-D

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-29-day-6
 
Laatst gewijzigd:
Ok, de fills staan iets harder. Die waren zo slordig dat ik ze expres wat zacht liet. Verder wil ik er even niets aan veranderen. Het was zomaar een ingeving en die wil ik niet gaan verpesten :-D

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-29-day-6

Dat is ook goed zo, anders is het inderdaad niet meer leuk als je eerst in de flow bent en daarna met de aanpassingen wordt de track niet meer je eigen...
 
maar toch, die staccato... je kan het mooi vinden maar je mist zoveel mogelijkheden... ook zijn sommige nootjes niet helemaal lekker zo lijkt het...
dat stukje vanaf 1:08 blijft wel erg grommend trouwens... het wijkt verder ook geen seconde af van het B - A - E - G schema...
Misschien was het een poging om de grommigheid te verdrijven? :-)
 
Ojee, heb ik dit gemaakt!? :S :S

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-29-day-7

Altijd als ik weer ontwaak uit een creatieve bui,
schrik ik van de baggermuziekjes die ik produceer.. :-D
 
Back
Top