Nieuwe Nord?

Scippy

Stamgast
Lid sinds
11 juni 2007
Berichten
299
scaled.php


Iemand enig idee?
 
Lijkt me niet nieuw meer en ook niet zo groot dat ie tot aan je heupen komt als je er op leunt.
 
Bovenkant lijkt ook zo'n houten zijpaneel en die heeft de 'drum' niet...
Ben benieuwd!
 
Leuk, we mogen weer raden! ;)

Gezien de houten zijkant op de foto zou ik verwachten dat het iets in de richting van de Stage of traditionele toetsen (Electro, Piano, C2) is. De VA's hebben namelijk tot nu toe geen houten zijkantjes gehad volgens mij.

Misschien een 'vintage synth' met daarin de sample libraries die ze al hebben van de CS-80, Jupiter-4. Prophet 5, Minimoog etc.?

Of zouden ze dan toch komen met de Nord Modular G3 of een Wave 2 mét houten zijkantjes?

Toevoeging: Zit dat plaatje nog eens te bekijken en begin me toch af te vragen of dat wel hout is..
 
Gezien de houten zijkant op de foto zou ik verwachten dat het iets in de richting van de Stage of traditionele toetsen (Electro, Piano, C2) is. De VA's hebben namelijk tot nu toe geen houten zijkantjes gehad volgens mij.
Goede analyse, dat bedacht ik mij ook idd.

Of zouden ze dan toch komen met de Nord Modular G3 of een Wave 2 mét houten zijkantjes?
Hoop geen opvolger van de Nord Wave,
heb er nog niet zo lang geleden 1 aangeschaft.
Altijd een beetje jammer.
:P

Wat zou het meeste voor de hand liggen..??
Nieuwe NordWave, nieuwe Nord Lead, anders....

En is er iets bekend (gemerkt) van teruglopende voorraden of langere levertijden van een Nord product. Dat kan dan wellicht een aanwijzing zijn voor een mogelijke upgrade model.
 
Is het niet zo dat ze op de NAMM de Nord C2D hebben aangekondigd, maar nog niet daadwerkelijk hebben laten zien? Want dan is de kans groot dat het 'gewoon' de C2D is misschien?
 
Is het niet zo dat ze op de NAMM de Nord C2D hebben aangekondigd, maar nog niet daadwerkelijk hebben laten zien? Want dan is de kans groot dat het 'gewoon' de C2D is misschien?
Die stond daar gewoon opgesteld.
Zijn ook vele YouTube filmpjes van te vinden.
Dus die is al onthuld.
 
Het lijkt alsof hij hem horizontaal (normaal dus) leunend tegen zijn been houd, een grote keys synth gaat het dan al niet zijn want die zou door zijn been gaan. Ik denk niet dat hij recht op staat leunend op de vloer en hij dus een "houten" zijkantje vasthoud.

Denk dus een klein doosje,

Edit> maar als ik het nu weer bekijk lijkt het wel een staande synth. Even afwachten dus
 
Als is zo het fromaat zie, dan ga ik toch denken aan een synth...en in de titel staat wellicht ook een boodschap "Time to Messe things up". Je zult bijna zeggen dat het wel een wave 2 o.i.d. is...of een combinatie van een wave en een G3? Volgens mij heeft Wout ook wel eens geschreven dat een stagiaitr de NL1 helemaal weer doorgewerkt had....zou het dan een NL1, 2 en 3 in één zijn? Dat je kunt kiezen tussen de verschillende engings...ach we gaan het mee maken.
 
Als is zo het fromaat zie, dan ga ik toch denken aan een synth...en in de titel staat wellicht ook een boodschap "Time to Messe things up". Je zult bijna zeggen dat het wel een wave 2 o.i.d. is...of een combinatie van een wave en een G3?
De boodschap slaat in ieder geval op MusikMesse....
:eureka:

Of het een dubbele betekenis heeft is nu alleen maar gissen,

Er zullen de komende dagen wel meer teaser foto's volgen.
Zoals bij de aankondigingen voor de NAMM het geval was.
 
het is slash, en die bestaat niet! :)
 
Volgens mij is het de Clavia Nord Schleife. Met een V8 synthengine.

Maar goed, we zullen wel zien wat het wordt. Ik ben benieuwd!
 
Back
Top