JJ-39

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
Studio gereorganiseerd, JP8080, Tube vitalizer, Virus Ti, PCM91 allemaal weg
dus vandaag maar weer eens Diva en Massive erbij gepakt voor het VA werk.

stukkie uit het midden
 
Saaiig?
Gaan die paar nootjes je niet storen na een tijdje?
 
Slappe geluiden en een slappe sound, mix is dan wel netjes, maar dat is ook gelijk het slappe aan het geheel.
Wanneer trek je nou eens een geluid spannend open, dat je denkt wow hier gebeurt iets.....het blijft nog steeds een beetje droogneuken met je knuffelbeer. Niet sexy om te doen en niet sexy om naar te luisteren.
 
doorstaat bij mij de skip test nog niet echt, tuut tut, tuut tut tut, tut tut hoor ik de hele tijd met een periodiek ruisje en een crashje en een heeehhhtje, niet echt opwindend

dit dus :)
 
wordt aan gewerk1 :D

Ben al wel wat aan het gummen gewwest, Fjoesz had wel gelijk
qua ingetogenheid zal het zo blijven ben nu eenmaal beetje laid back in m'n tracks
 
Het is geen floorfiller maar wel een sfeermaker. Ik vind de sounds prima voor de laid back benadering.
 
Ik blijf het allemaal te statisch vinden, mooie van synths is dat je een geluid kan laten reizen door de frequenties en dat mis ik nu. De setting staat en blijft dan stabiel, denk dat ik op een ander spoor zit en meer verwacht van de muziek die ik luister.
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind het achtergrondmuziek voor een computerspelletje.
Het vult goed klinkt gelikt maar heeft niet echt karakter ofzo, deze versie dan :-)

-C-
 
Nou..... :D kreeg m'n Mbrane binnen en ging gelijk los op percussie, track is dus een BEETJE anders geworden ;) Beetje dieper ook wel :{
 
THnX, tis nu alleen lastig om het bruggetje te maken naar het orginele idee, te veel melodie neemt weer kracht weg van de percussie. dus misschien maar 2 versies dan een soort van diepere dub en eentje met volledig arrangement
 
Hoi!

tweede versie even aan het luisteren. Leeft wat meer qua percussie...
Als je nou eens die kaastrance lead (sorry, die horen we al zeker 15 jaar in allerlei nummers ;) ) inruilt voor iets spannenders?

Dit vind ik een mooi voorbeeld :)



de opbouw is geniaal en vooral de lead is zo heerlijk!

-C-
 
het was uiteindelijk dit geworden:

http://soundcloud.com/dropboxmastering/from-barcelona2berlin[/QUOTE]
 
Begint goed :-)
Leuke stemsample! Het is wel een slow builder zeg.. Lekker zo op de zaterdagochtend als de zon net doorbreekt...

-C-
 
ja, lekker laagje voor laagje opzetten, groove is redelijk diep, dus heeft ff nodig om in je onderbewuste te gaan bubbelen :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top