Moderators: waar zijn jullie nou mee bezig?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Leo is natuurlijk geen heilige maar heeft naast z'n verkoopthreads heel wat nuttige bijdragen geleverd, meer dan 90% van de geregistreerden hier, die toch vooral komen om iets te verkopen.
Het trieste hier is dat als je probeert je gelijk te halen je stuit op een stelletje verhevenen die op basis van ongeschreven huisregels (!) bans uitdelen (180 dagen! Ben je dan een zieke kut of wat? Waar staat dat? Ga effe in Syrie solliciteren).
Als je actieve leden ( ja leden, als dat je niet bevalt noem het dan geregistreerde deelnemers, maar wek niet de indruk dat je een belanghebbende bent) muilkorft dan hoef je niet meer op zonnige bijdragen te rekenen en kun je net zo goed gearslutz gaan vertalen.
Regels, straf, jezus man, staat je aars altijd open?
 
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om, in overleg met Leo, zijn ban even op te heffen gedurende een uurtje zodat hij zijn pb's even kan binnentrekken? Leo is nu ook niet direct een terrorist hé.

Ik wil ook even kwijt dat een ban van 180 dagen (naar mijn bescheiden mening) wat uit proportie lijkt. Dertig dagen zal ook wel mooi zijn zeker? Ik denk niet dat de extra 150 dagen ook maar iets veranderen.
 
Je zou verwachten dat beide partijen iets opsteken van alle comotie en reacties in deze draad...
Maar ik ben bang dat er niets zal veranderen/mee gedaan wordt....
Het heeft zich al vaker heeft voorgedaan en daarna is men weer op oude voet verder gegaan.....
Het zal ondertussen wel heel normaal zijn en allemaal bij het SF horen......

Erg jammer dat er zoveel kansen worden gemist en waarschijnlijk een bepaald soort trots dit in de weg staat....

I'm out....... :doei:
 
Ik kan het toch niet laten me er niet mee te bemoeien... al zou het beter zijn, want een aantal weten het toch beter. Wat je ook probeert te vertellen, welke kant dan ook...

...'n stelletje verhevenen, kom op Vinny, kan je niks beters bedenken? Zieke kut??? Waren wij voordat we moderators waren ook al zieke kutten of is dat sinds iemand 'n ban heeft gekregen? Kijk naar je eigen aars. Dit forum heeft geen ridders. We leven niet in de middeleeuwen.

Alles hier word bewaard. Dus ook alle stront van het forum. Er zijn er 'n paar hier die er maar steeds op doelen dat het over trots, grote penissen en haantjes gedrag gaat.. dat is het dus niet. Het mooie is dat dat allemaal terug is te lezen. Het vervelende is dat jullie er maar van uit moeten gaan dat dat zo is. O ja, dat zou iets zijn om over te liegen natuurlijk, want zo zijn we. We zijn ineens moderators, en vanaf dat moment zijn we geen gebruikers meer maar 'n soort gestapo van het forum. Of ridders, wat jullie willen. We verloochenen onze principes en onze oude gebruiken, en ons zijn als gewone gebruiker net als alle andere gebruikers. We laten al onze trots varen en gaan lekker iedereen bannen die wij niet lief vinden of die ons tegen de schenen schoppen. We kijken niet in het archief maar baseren alles op het nu.... yeah right.

Niet dus. We zijn dezelfde mensen... die ineens pispaal worden omdat wij moeten handhaven en hier en daar 'n tikje uit moeten delen. En ongeschreven regels, ik durf er haast geld op te zetten dat 99% van dit forum nog nooit de hele lap tekst van de forumregels door heeft gelezen om te kijken waar de grenzen liggen. Dat knopje FAQ bovenaan weet je wel..

Zelfs na m'n aanstelling als moderator zijn m'n uitlatingen niet zo heel praktisch.. dit zal er ook wel weer eentje zijn. De pest is alleen dat ik nu kan zien hoe vaak mensen op de vingers zijn getikt en ook waarom, zoals eerder gemeld, 'n parkeergarage vol. Dat is het stukje van het forum wat jullie niet zien, daar waar alle stront ligt opgeslagen. Dat is modereren vooral, stront scheppen. Persoonlijke knoei weg halen. Er liggen ook heel wat hoopjes van mezelf hoor.. hele mooie ook. Niks persoonlijks, eerder niet echt on topic.

Maar weer even over waar deze draad zogenaamd over gaat... Geen trots hoor. Helemaal niet. Kortweg de zoveelste botsing van gebruiker VS moderator. Dat zouden we hier allemaal zo in kunnen flikkeren.. maar dat zou niet zo netjes zijn wel? Iemand krijgt 'n ban om 'n rede. Niet omdat wij het leuk vinden om mensen te bannen. Leuk hoor, 24 pagina's elende veroorzaken, dat doe je echt met plezier. Als je 'n ban krijgt dan verdien je die dubbel en dwars. Het is 'n beetje jammer dat je je moderatorschap zo moet beginnen. Fijne start. Kan iedereen meteen lekker tegen je aan pissen. Zo ga je met goed gevoel de rest van het forum schoon houden. Iedereen kent ze wel, de gebruikers die elkaar graag op de teentjes stampen. Stel je opent 'n draadje, 'n hele leuke, en die staat na 3 pagina's vol met persoonlijke ruzies, dan is het toch best fijn dat er iemand is die dat even netjes die rommel verplaatst naar 'n plekje die niemand kan zien, zodat je net geopende draadje er weer netjes uit ziet?

Iedereen steekt hier iets van op, wees maar niet bang hoor. Maar gelukkig gaat alles weer verder op oude voet. Het zit allemaal best goed in elkaar, die huisregels enzo.

En hiermee denk ik ook dat ik het draadje maar sluit. Nisei, petje af! Je hebt 'n goeie discussie op gang gekregen. Maar het dreigt nu naar schelden naar moderatoren te gaan. En dat is net zo onfetsoenlijk als schelden op gebruikers. Daar zou 'n draadje ook op gesloten worden.

Voor de 345 keer, alles is al gezegd en geschreven. Voor vragen, stuur maar 'n PB.

Dus mensen, cut the crap, stel je niet aan en ga lekker verder met waar je me bezig was.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top