Moderators: waar zijn jullie nou mee bezig?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nee stel je voor er onstaan vriendschappen dmv dit forum....stelletje kleuters zijn jullie :Z
er zijn hier ook mensen serieus bezig met muziek maken zoals 154 en deze muziekanten hebben Leo gewoon nodig voor hun werk.....dit ontnemen jullie je leden dus door Leo en zijn spullen te bannen op dit forum...echt fukkin triest!

Doe ff normaal... :D, Leo bestaat nog gewoon hoor...onder de rook van Rotterdam.

Maargoed, waarom geen NSB knop om alle handelaren te kunnen aangeven muhahahaha....
 
Elkaar onderling voor rotte vis uitmaken heeft geen zin. Laten we nog wat geduld opbrengen en afwachten of er forumwijzigingen komen om het een en ander in de toekomst te voorkomen......
 
natuurlijk weet ik er niet alles van..
wat ik wel weet is dat in dit soort sitaties nooit de schuld helemaal aan 1 kant ligt.
Daarnaast zijn er ook wel aanwijzingen te vinden voor t feit dat t alemaal niet zo zwart wit is.. alleen de emotie al.
als ik dan elke keer weer zie hoe de mods er van langs krijgen, krijg ik de drang om de andere kant ook te belichten.
das geen driedubbele agenda, das 1 enkele agenda
het is ook flauw om mijn verhaal steeds maar af te wimpelen als forumhooliganisme, aangezien er toch zeker wel een kern van waarheid in zit.
Mensen zouden wat minder verbonden moeten zijn met hun virtuele bestaan hier.
ik lul ook veel natuurlijk, maar als me die vrijheid ontnomen zou worden omdat mijn gedrag niet door de beugel kan, dan pas ik me aan of kijk ik een deurtje verder.
Tuurlijk heb ook ik t gevoel dat sf een beetje van mij is, aangezien ik hier vaak kom, maar ik besef me dat dat niet zo is..
T verbaast me dan ook altijd hoe mensen openlijk ongeduldig worden als er niet snel genoeg op hun probleem wordt ingespeeld.
ook vind ik t apart dat er gezegd wordt dat we de discussie niet meer hoeven te voeren, maar toch wordt er weer uitvoerig herkauwd wat al eerder gezegd is.

wel vind ik uiteraard ook dat benodigde informatie best dorgegeven zou kunnen worden..
EN ik snap ook dat t gevoel bij sommigen bij de hele situatie niet lekker is, maar ik heb ook gelezen dat daar begrip voor is bij t modteam.
er is nog 1 vreugdevol feit te noemen. Ik zal me vanaf nu niet meer mengen in deze discussie, is dat niet mooi? :)
 
Precies. Iedereen is fout. We zijn allemaal stumpers :D

Ik ga vanmiddag 'n oplossing vinden voor het PB probleem van Leo. Daarna moet iedereen weer effe geduld hebben voor de uiteindelijke oplossing. Tot die tijd, Leo heeft 'n www.marktplaats.nl account. Zoek op Moog en je vind Leo.

En die NSB knop is niet nodig. De handelaren kan ik zonder knop ook wel vinden. En lief doen.. het is winter. Slecht voor je zonnesteek, al die energie hier weg laten lekken.
 
en , als we toch nog even bezig zijn:
misschien is het publiceren van iemands statement voldoende " bestraft" met een berisping ipv een banning ??
 
en , als we toch nog even bezig zijn:
misschien is het publiceren van iemands statement voldoende " bestraft" met een berisping ipv een banning ??

Dat is ook precies wat er is gebeurd maar er is een beleid dat 3 berispingen tot tenminste een tijdelijke ban leiden. Herhaaldelijke overtredingen (met een berisping als gevolg) zullen dus vanzelf in een ban resulteren. Afhankelijk van de aard van de overtreding telt een berisping maar tijdelijk (in 99 van de 100 gevallen is dit zo) dus zullen alleen elkaar relatief snel opvolgende overtredingen in een ban resulteren.

Ik neem aan dat men hier zelf de rekensom kan maken........
 
ah gelukkig.
wordt alles weer wat "normaalder". ( speciale spelling opgedragen aan allen autistische spectra alhier ruim vertegenwoordigd naar ik begrijpt :D )
( dit past echt niet in een niet nader te noemen , aan muziek gerelateerde treath ) ( met speciale contributie tbv dyslectici onder ons )
 
Even voor de duidelijkheid: mij hoor je hier niet praten over de ban van Leo. Dat was toen ik dit topic startte nl helemaal niet aan de orde. De reden van dit topic was dat zijn verkoopdraad werd dichtgegegooid met als reden dat commerciele handel hier niet is toegestaan.
In het kader daarvan vraag ik dan ook nogmaals, want daar komt maar geen antwoord op, waarom andere (semi)commerciele verkooptopics niet worden gesloten. Daar hoeft niet over te worden vergaderd want die beslissing is blijkbaar al genomen, anders was de draad van Leo niet om die reden gesloten. Vraag is dan alleen waarom er slechts 1 persoon wordt aangepakt terwijl de rest gewoon mag blijven verkopen. Als het consequent was aangepakt en er meerdere verkooptopics waren verwijderd was dit nooit zo'n drama geworden.
 
@Nisei: Ik heb je vraag direct beantwoord toen je de vraag stelde en het antwoord is onveranderd.

Er spelen historische zaken mee en zaken waar de overige leden verder niets mee van doen hebben. Daar zal hier ook verder geen uitspraak over gedaan worden. Je zult moeten accepteren dat er een stukje achter de schermen plaatsvind waar het ledenbestand niet mee lastig gevallen word en ook niet zal gaan worden.
 
Ah OK. Dus als ik het goed begrijp geef je daarmee aan dat de reden die werd opgegeven helemaal niet de reden was.
Als er dus voortaan een topic wordt gesloten en er staat een reden bij dan moeten we die reden dus maar met een korreltje zout nemen want het kan wel om heel iets anders gaan.
 
Ik zeg exact hetzelfde als in post 2 Nisei. Voor conspiracy theorieën moet je ergens anders zijn.
 
Nisei heeft hier toch echt wel een punt, kan je wel grappig gaan doen met conspiracy zooi.....
 
Dikke vingers denk ik..
 
Maar anyway...waarom komt er in deze kwestie eigenlijk geen antwoord van de heer Busca en Second? Zij zijn tenslotte de oprichters...ben wel benieuwd wat zij hierover te zeggen hebben. Kan me niet voorstellen dat ze ook nooit iets via Leo hebben gekocht..
Maar als we het nou eens nuchter bekijken hebben we hier allemaal dezelfde hobby cq werk wat gerelateerd is met synth zaken....dus eigenlijk hebben we hetzelfde voor ogen, muziek maken met electronica....maar als je dan ons wereldje bekijkt horen handelaren daar dan niet gewoon bij? En moet daar dan ook niet gewoon plek voor zijn op dit forum?
En daarnaast lijkt me een betaald lidmaatschap helemaal geen verkeerd idee...of een sponsor lidmaatschap....zie het op andere fora ook...en ben je lid krijg je bv bij een sponsor 10% korting....zo komt er geld binnen voor stichting SF, leden hebben inspraak, handelaren worden sponsors ;)
 
Maar anyway...waarom komt er in deze kwestie eigenlijk geen antwoord van de heer Busca en Second?
ik begrijp ook niet dat eerst Leo toestemming krijgt en dat dat dan niet naar de andere moderators wordt gecommuniceerd.Alle problemen met normale mensen hier worden volgens mij vooral veroorzaakt door een communicatiestoring.Ik kom dat tegenwoordig erg vaak tegen.Mensen horen een half woord en hebben een oordeel.Soms moet je eens goed doordenken voor je iets neerplempt opde eeuwige internetvelden...draadjes weghalen komt dan erg sukkelig over.Bezint voor ge begint...
Jammer weer van dit leuke forum,maar ik vindt dat de moderatoren weer erg overspannen hebben gereageerd en dat roept natuurlijk ook weer andere reacties op.

Ik hoop dat we openheid en eerlijkheid kunnen laten zegevieren op dit kleine stukje synthinternet.
Het forum bestaat bij de gratie van de gebruikers,modereren is een ere functie die ondergeschikt moet zijn aan het forum.Toezien op discriminatie,beledigingen etc. lijkt me prioriteit.

Verder dank voor dit mooie forum,dat mensen die van synths houden tot elkaar brengt!!!:luv:
 
Ik ga vanmiddag 'n oplossing vinden voor het PB probleem van Leo. Daarna moet iedereen weer effe geduld hebben voor de uiteindelijke oplossing.
Enig idee hoe lang het gaat duren voor die oplossing er is? Hoe moeilijk is het nou om iemand even z'n PB's te mailen? En voor hoe lang is de ban eigenlijk?
 
Enig idee hoe lang het gaat duren voor die oplossing er is? Hoe moeilijk is het nou om iemand even z'n PB's te mailen? En voor hoe lang is de ban eigenlijk?

Tjsa, verbanningen, ik weet daar alles van zij het in een andere context met nog heel wat meer implicaties dan het lastiger aan de man kunnen brengen van synthesizers en wat dies meer zij. Wat onverlet laat dat het toch wel zo handig is voor alle (in)direct betrokkenen te weten wanneer iemand voor hoe lang een officiële waarschuwing, een gele dan wel een rode kaart heeft. En het laat onverlet dat het toch wel handig zou zijn om eens te kijken wat of 'commerciële handel' gelijk staat aan hobbyisten die een KvK-nummer hebben aangevraagd omdat met kleine stapjes van hun hobby een bron van inkomsten te maken. Waar leg je de grens? Er zullen per slot van rekening ook ongetwijfeld SF-leden zijn die een KvK-nummer hebben vanwege optredens waarbij er weliswaar geen goederen maar diensten worden verhandeld. Moeten de veeloptreders in de thread 'Optredens' dan ook geband gaan worden omdat ook zij commerciële activiteiten ontplooien op SF?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top