[latin house] Del Mundo

cool...heb je muziekles??? zoniet ga onmiddelijk beginnen.

Origineel geplaatst door simonvk
hey, bedankt voor je reply. ik heb idd geprobeerd een catchy bassline te maken, lukte ook wel maar het raakte in de war met de bass die al uit de sample kwam dus ik heb maar gewoon die bass uit de sample gevolgd.

ik zal ook nog eens kijken in die plaat of er wat meer in zit dan deze 2 dingen, (weet al dat dat zo is).

ik laat me ook zeker door de juiste muziek inspireren hoor ;) (voor latin dingen: tito, afro cuban all stars, santana, elvis crespo, e.v.a.)
sterker nog, voor deze track heb ik tito puente gesampled... :engel:
 
Origineel geplaatst door AOR
Als dj zou ik het absoluut niet kopen, maar wel fantastisch gemaakt, zeg. COMPLIMENTEN !

Klinkt heerlijk open. Geen loopjes gebruikt?

loopjes? daar probeer ik zo weinig mogelijk aan te doen. wat ik al zei over de timbales, was origineel een loop. maar ik heb 'm in de dr rex geladen en mijn eigen versie gemaakt met de aanslagen die onder slices verdeeld zaten. de shakers is wel een loop, van een sample cd. maar dat had ik ook met mijn eigen shakers hier kunnen doen, daar niet van. verder ook hetzelfde verhaal met de conga's, met de slices mijn eigen ding gemaakt.
 
Origineel geplaatst door bobaphat
cool...heb je muziekles??? zoniet ga onmiddelijk beginnen.

ben ik muziekles? ja pianoles, wat gaat veranderen in keyboard/synth les... (puur uit geldgebrek, maar ik vind het niet erg. ik kan de piano bij de les nog gewoon gebruiken dus)

verder nog op school ja. maarre, hoezo die vraag? muziekles een vereiste? (natuurlijk handig, maar en zijn ook zat beroemde lui die het op eigen houtje hebben gedaan he)
 
Origineel geplaatst door AOR
16?!? WOW ! Goed hoor.

16 ja (22 juli is de dag... ;)). maar ik zeg liever bijna 17, klinkt wat beter en mensen nemen je eerder serieus denk ik.

Origineel geplaatst door J-Run
...Serieus, dit had zo op de bloomingdalecd kunnen staan of in de nieuwe Costa! film worden gedraait...

costa? vind het niet echt een compliment. costa muziek is nogal commerciële sjit... :erm:
 
Klinkt lekker. Net wanneer ik denk, nou gaan die trompetten een beetje vervelen, faden ze weg en komt er een soort van break. Top! Het geheel doet me een beetje denken aan de Pound Boys met Que Pasa, maar dan zonder vocals... Zoals Barry Stevens (wie!?) altijd zo mooi zei tijdens de Soundmixshow (wat!?): "Voral zow doorgoan.". Thumbs up :okdan:
 
Ik kom er namelijk steeds meer achter dat de echte goeie muzikanten muzikaal geschoold zijn. ik bedoel we maken toch MUZIEK,,, dus waarom zou MUZIEKLES niks toevoegen???

Origineel geplaatst door simonvk
ben ik muziekles? ja pianoles, wat gaat veranderen in keyboard/synth les... (puur uit geldgebrek, maar ik vind het niet erg. ik kan de piano bij de les nog gewoon gebruiken dus)

verder nog op school ja. maarre, hoezo die vraag? muziekles een vereiste? (natuurlijk handig, maar en zijn ook zat beroemde lui die het op eigen houtje hebben gedaan he)
 
Origineel geplaatst door bobaphat
Ik kom er namelijk steeds meer achter dat de echte goeie muzikanten muzikaal geschoold zijn. ik bedoel we maken toch MUZIEK,,, dus waarom zou MUZIEKLES niks toevoegen???

heb je gelijk in. de écht goeie muziekanten ja ;)
 
Back
Top