Dr van Lansberg - The Final Sunday Hangover

de link duurt mij te lang om te downloaden op mij crapy laptop (geen directe link)....en in mediaplayer doet hij het niet....helaas kan ik er geen oordeel ove rgeven

Dat is spijtig. Ik weet dat het officieel niet is toegestaan, maar laat ik dan toch even een link naar de SC versie plaatsen:

http://soundcloud.com/dr-b/the-extended-sunday-hangover
 
lekker in zijn soort....ik hou wel van wat zang samples er tussen (al zijn het wat losse kreten soms) dus dat had nog gekund....maar niet WOW!!!! vind je outro wel cool moet ik zeggen
 
Deze blijft heerlijk.. goed om te zien dat ie ook zo gewaardeerd wordt, en terecht! Stem van mij :mega:
 
knappe track: stem!
niet dat er een stem in moet maar dat je er een krijgt natuurlijk.
niet dat je geen stem hebt natuurlijk, wat ik eigenlijk ook niet kan weten, maar waar ik nu gemakkelijkheidshalve even van uitga, maar dat je er een stem bij krijgt voor de contest, een mens kan maar beter nauwkeurig zijn in zijn uitlatingen, zeg ik maar.:D
 
Heren, dank voor jullie stem! Ennuh MV, dank voor de toelichting op je stem :). En dan heb ik het natuurlijk over de vote en niet de voice (hoewel je mogelijk best een goede stem hebt, maar dat kan ik vanaf hier niet beoordelen).
 
Back
Top