Dr van Lansberg - The Final Sunday Hangover

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
Recentelijk deze track al eens gepost. Of het voldoende is voor een eervolle vermelding laat ik graag aan de luisteraar over :).

De naam van de track verwijst naar het moment dat ik ermee begonnen ben. Gek genoeg heb ik hem afgemaakt in het stadium dat voorafgaat aan een goede kater.

Wees gegroet.
 

Attachments

  • The Final Sunday Hangover.mp3
    9,6 MB · Bekeken: 155
Laatst gewijzigd:
Had em al eerder gehoord deze.. Erg lekker :okdan: Mooie akkoord en melodiekeuze.. hou ik wel van :mega:
De percussie is idd erg pakkend. Mooie track!!!
 
Lekkere track dit! Net op het moment dat ik me afvraag 'wat ga je doen om dit verder te laten ontwikkelen?' gebeuren er allerlei leuke dingen. Geniaal nummer eigenlijk, met fijne sounds. Doet bij vlagen aan Orbital denken...Zo zie je maar waar een beetje alcohol nog goed voor kan zijn he
 
Zo zie je maar waar een beetje alcohol nog goed voor kan zijn he

Voor alle zekerheid wil ik graag melden dat ik vrij van strafblad en alcoholverslaving op dit mooie forum aanwezig ben :biertje:

Verder dank voor het mooie compiment, maar "geniaal" zou ik het niet willen noemen. Daarover praten we volgend jaar wel verder :).
 
'Hangover'... zou het zijn roots hebben in het feit dat bepaalde 'zaken' meer hangen wanneer men flink gezoipuh heeft? :D
u zou het toch moeten weten dr. van lansberg :geslaagd:

Welnu, hoewel mijn persoonlijke ervaringen natuurlijk van een dergelijke aard zijn dat uw stelling mij nogal bevreemdend overkomt, kan ik aangeven, na enige deskresearch, dat er een kern van waarheid in uw hypothese lijkt te liggen. Echter, na ampele overweging lijkt mij dit topic beter passend in de thread "weinig opzienbarends" :engel:.

Had u wellicht nog enig commentaar op mijn creatieve uitspatting in de eerste post geplaatst? :)
 
Erg leuk. De percussie is zo heerlijk groovy.
:okdan:

Terwijl de percussie nou net het deel is waaraan ik in deze track de minste aandacht heb besteed... Thanks for the compliment anyway 8). Het zou kunnen betekenen dat ik aan de andere elementen nog meer aandacht moet geven...
 
Welnu, hoewel mijn persoonlijke ervaringen natuurlijk van een dergelijke aard zijn dat uw stelling mij nogal bevreemdend overkomt, kan ik aangeven, na enige deskresearch, dat er een kern van waarheid in uw hypothese lijkt te liggen. Echter, na ampele overweging lijkt mij dit topic beter passend in de thread "weinig opzienbarends" :engel:.
neemt u mijn niet kwalijk doktur, ik heb soms last van offtopicus nervosa... ik zal uwen track nader bestuderen :W
 
neemt u mijn niet kwalijk doktur, ik heb soms last van offtopicus nervosa... ik zal uwen track nader bestuderen :W

Dat lijkt mij zondermeer de juiste diagnose, kijkend naar uw 24.607 posts. Kwalijk nemen zal ik het u dus allerminst. Wellicht is het oprichten van een belangenvereniging voor forumleden met een vergelijkbare aandoening een mogelijkheid om eens nader te onderzoeken?

Ik wens u veel wijsheid en luisterplezier.
 
Clean

Clean

Mooie cleane track, ondanks de drank,hihi.
Maar ik kan me ook hier niet van de indruk onttrekken dat er veel op de automatische piloot
gebeurd uit machines. Ook hier zeg : Alles zelf ingespeeld? petje af.

vrgr Martin
 
Back
Top