Midi Keyboard (dringend gezocht!)

Status
Please reply by conversation.

Hemisphere

Nieuwkomer
Lid sinds
30 mei 2003
Berichten
2
Ik ben op zoek naar een midi-keyboard als verjaardagscadeau voor m'n vriend.
Ik heb echter helemaal geen verstand van dergelijke apparatuur en ik vroeg me af of iemand me even op weg kan helpen.

Als je weet waar ik het beste kan zoeken en waar ik op moet letten laat het me aub even weten...
 
Oei... dat ligt er ook een beetje aan waarvoor ie m gaat gebruiken. Bijvoorbeeld in combinatie met alleen een computer of juist in combinatie met andere hardware apparaten.
En moet/mag er een geluidsbron inzitten of gaat het alleen om de midi?
Enneh... ook belangrijk, hoeveel toetsen ongeveer?
 
Hmmm... good questions.

Nou zover ik heb begrepen van hem moet ie op de computer aangesloten worden... op wat voor andere hardware zou die aangesloten kunnen worden? Misschien dat ik iets over het hoofd zie...
Hij heeft ook gezegd dat hij een kleine zocht, weinig toetsen dus (...)
Voor de rest weet ik het eigenlijk niet zo. Oh ja hij werkt met Reason, misschien dat dat helpt?
En wat bedoel je precies met die geluidsbron?

(tjezus, ik voel me echt enorm achterlijk als ik dit terug lees).

p.s. bedankt voor de moeite in elk geval
 
Hallo
Ik heb nog een klein Roland PC 160 keyboard over
Kan op computers + synths worden aangesloten
32 toetsen = 2.5 octaaf (58 cm breed)
Als nieuw in doos + kabels

mail me even op levka@dds.nl als het je wat lijkt

groet,
Joost
 
Origineel geplaatst door Hemisphere
Hmmm... good questions.

Nou zover ik heb begrepen van hem moet ie op de computer aangesloten worden... op wat voor andere hardware zou die aangesloten kunnen worden? Misschien dat ik iets over het hoofd zie...
Hij heeft ook gezegd dat hij een kleine zocht, weinig toetsen dus (...)
Voor de rest weet ik het eigenlijk niet zo. Oh ja hij werkt met Reason, misschien dat dat helpt?
En wat bedoel je precies met die geluidsbron?