Midi Keyboard (dringend gezocht!)

Status
Please reply by conversation.

Hemisphere

Nieuwkomer
Lid sinds
30 mei 2003
Berichten
2
Ik ben op zoek naar een midi-keyboard als verjaardagscadeau voor m'n vriend.
Ik heb echter helemaal geen verstand van dergelijke apparatuur en ik vroeg me af of iemand me even op weg kan helpen.

Als je weet waar ik het beste kan zoeken en waar ik op moet letten laat het me aub even weten...
 
Oei... dat ligt er ook een beetje aan waarvoor ie m gaat gebruiken. Bijvoorbeeld in combinatie met alleen een computer of juist in combinatie met andere hardware apparaten.
En moet/mag er een geluidsbron inzitten of gaat het alleen om de midi?
Enneh... ook belangrijk, hoeveel toetsen ongeveer?
 
Hmmm... good questions.

Nou zover ik heb begrepen van hem moet ie op de computer aangesloten worden... op wat voor andere hardware zou die aangesloten kunnen worden? Misschien dat ik iets over het hoofd zie...
Hij heeft ook gezegd dat hij een kleine zocht, weinig toetsen dus (...)
Voor de rest weet ik het eigenlijk niet zo. Oh ja hij werkt met Reason, misschien dat dat helpt?
En wat bedoel je precies met die geluidsbron?

(tjezus, ik voel me echt enorm achterlijk als ik dit terug lees).

p.s. bedankt voor de moeite in elk geval
 
Hallo
Ik heb nog een klein Roland PC 160 keyboard over
Kan op computers + synths worden aangesloten
32 toetsen = 2.5 octaaf (58 cm breed)
Als nieuw in doos + kabels

mail me even op levka@dds.nl als het je wat lijkt

groet,
Joost
 
Origineel geplaatst door Hemisphere
Hmmm... good questions.

Nou zover ik heb begrepen van hem moet ie op de computer aangesloten worden... op wat voor andere hardware zou die aangesloten kunnen worden? Misschien dat ik iets over het hoofd zie...
Hij heeft ook gezegd dat hij een kleine zocht, weinig toetsen dus (...)
Voor de rest weet ik het eigenlijk niet zo. Oh ja hij werkt met Reason, misschien dat dat helpt?
En wat bedoel je precies met die geluidsbron?

(tjezus, ik voel me echt enorm achterlijk als ik dit terug lees).

p.s. bedankt voor de moeite in elk geval

Hardware, = bijvoorbeeld een andere synthesizer/keyboard of rackmodule.. (alles wat niet op je PC zit)
geluidsbron, = dat t keyboard zelf ook geluid maakt, maar als ik t zo lees, heb je dus gewoon een klein midi-keyboardje voor bij de PC nodig!

Ik zou denk ik gaan voor een M-Audio Ozone (iets uitgebreider dan de Oxygen8), een Midiman Oxygen8 of een Evolution keyboard (deze evolutions zijn er ook met iets minder toetsen dacht ik, maar dat kan zo snel even niet vinden..)
 
Re: Midi Keyboard (dringend gezocht!)

Origineel geplaatst door Hemisphere
Ik ben op zoek naar een midi-keyboard als verjaardagscadeau voor m'n vriend.
Ik heb echter helemaal geen verstand van dergelijke apparatuur en ik vroeg me af of iemand me even op weg kan helpen.

Als je weet waar ik het beste kan zoeken en waar ik op moet letten laat het me aub even weten...

Ik heb een Evolution MK225C - twee octaafs - masterkeyboard te koop, inclusief software, snoertjes, handleiding en adapter voor 125 euro. Af te halen bij me thuis, Schoolmeesterstraat 14, te Den Haag.:W
 
Edirol pc300

Edirol pc300

ik heb nog een spiksplinternieuwe edirol pc300... top ding! mar zoek iets portabler:)
 
pc300

pc300

hmm... ik ga hem houden mijn pc300;)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top