• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[tk] Audiophile.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SpaceAgent202

Sinds 2001
Lid sinds
19 oktober 2001
Berichten
7.755
Locatie
Out there
M-audio Audiophile 24/96 full duplex recording kaart.

Wegens aanschaf RME kaart.
met doos, handleiding, software.

150 euro.

levenslange garantie.
 
Tot aan de deur zeker. :D

Heren sla uw slag!
 
Origineel geplaatst door fuse
Tot aan de deur zeker. :D

Heren sla uw slag!

haha nee niet tot aan de deur...
in de handleiding staat dat bij normaal gebruik er garantie op het product zit gedurende de hele levensduur.
en, de garantiekaart is nog niet ingevuld. dus...

wel levenslange garantie :)
 
ik heb op zich wel interesse, maareuh zo'n usb interface, werkt dat hetzelfde als een geluidskaart maar dan eentje die buiten je pc staat of hoe zit dat
t zit zo ik wil graag audio opnemen op de pc, ik neem aan datie daarvoor bedoeld is?
oja hoelang heb je hem zelf gehad en wat vond je ervan?
 
mmm van dit soort zaken heb ik weinig verstand....
wat wil PCI versie zeggen, moet ik hem dan inbouwen? dan zitten de inputs dus voorin mn pc kast?
 
PCI is voor IN je pc, in een pci-slot...
de outputs zitten achterop de kaart. gouden tulpjes geloof ik
 
aha ennuh issie verder hetzelfde als die usbversie die ik op de site zag staan? of isset een compleet andere..
sorry voor de vele vragen maar van dit soort dingen weet ik nou eenmaal niet zo veel
 
ok ik heb het een en ander bekeken maar ik denk dat ik toch beter een usb of iets met een break-out box kan kopen ook wegens plaatsing van mn pc enzo
sorry dat ik zo lastig ben geweest ;{

succes met verkoop
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top