• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio opruiming! Casio, Novation, Modal, Zoom, Apogee

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Basssyntha

Nieuwkomer
Lid sinds
3 augustus 2016
Berichten
17
Locatie
Ede
Wegens omstandigheden ga ik downsizen en verkoop ik de volgende spullen.

Casio Privia Pro PX-5S: 400 euro Met originele doos.
Novation X-Station 49-keys: 200 euro
Modal Cobalt 8X : 500 euro Met originele doos
Zoom MS-70 CDR: 70 euro
Zoom MS-100BT: 70 euro
K&M 18860 Spider Pro Standaard Zilver: 200 euro Twee verdiepingen de elk 35 kilo! aan kunnen.

Paar Kali Audio IN-8 V2 Studio monitors: 600 euro Inclusief Bax Zekerheidspakket daardoor tot augustus 2027 garantie

Qua ruil heb ik alleen interesse in een Behringer Pro-800 :)
De Studio Monitors verkoop ik pas nadat een aantal toetsen kwijt heb verkocht.
Schiet er niet veel mee op om alleen Studio Monitors te verkopen.
 
IMG_4164.jpg
IMG_4164.jpgIMG_4150.jpgIMG_4149.jpgIMG_4139.jpg
IMG_4149.jpg
IMG_4139.jpg
IMG_4150.jpg
Kleiner overzicht.png
Fotoschopje en hier- en daar wat aanpassingen :)

Casio Privia Pro PX-5S: 400 euro Met originele doos.
Novation X-Station 49-keys: 200 euro
Modal Cobalt 8X : 500 euro Met originele doos
Zoom MS-70 CDR: 70 euro
Zoom MS-100BT: 70 euro
K&M 18860 Spider Pro Standaard Zilver: 150 euro Twee verdiepingen de elk 35 kilo! aan kunnen! Ideale stand voor optredens.

Paar Kali Audio IN-8 V2 Studio monitors: 600 euro Inclusief Bax Zekerheidspakket daardoor tot augustus 2027 garantie. Ook in een kleine kamer komen deze monitors goed tot hun recht.

Qua ruil heb ik alleen interesse in een Behringer Pro-800 :)

Als ik de Zoom pedaaltjes nog niet heb verkocht dan krijgt de eerste die de Casio koopt gratis de Zoom MS-100BT erbij. En de eerste die de Modal koopt krijgt er gratis de Zoom MS-70 CDR bij :)
 
Back
Top