• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio Opruiming

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

akay

Nieuwkomer
Lid sinds
11 september 2009
Berichten
7
Locatie
amsterdam
hallo iedereen
excuus mijn slechte taal. Ik ben niet nederlands en ik ben eigenlijk behulp van Google Translate nu.
Ik downsizing mijn studio en de verkoop van een heleboel dingen.
vindt u hieronder de notering en voel je vrij om contact met me op alpermo [at] gmail.com als je geïnteresseerd bent.
ik woon in amsterdam en ik wil niet om te gaan met post.nl, dus alleen ophalen aub.

focusrite vrm box 50 eur
echo audiofire 2 audio interface 75 eur
MFB-522 analog drum computer 200 eur
Korg er-1 175 eur
akai lpd8 + korg nanokontrol 50 eur
zoom h1 handy recorder field mic 70 eur
various effect pedals (behringer fx600, behringer vd1, digitech bad monkey) 100 eur
behringer x1622 usb mixer 150 eur
yamaha hs80m + millenium speaker stands 400 eur
novation bass station-2 375 eur

alle items hebben foto's op Marktplaats onder de naam "Alper". sorry ik kon het niet lukt om foto's op het forum zetten.

ik heb ook een korg volca en focusrite saffire pro 14 dat ik kan overwegen de verkoop. maar ik heb nog geen prijs te stellen. dus gelieve naam van uw prijs als je geïnteresseerd bent.

I hope google doesn't screw translating. apologies in advance if it did :-)

all the best
alper
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top