• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: full studio setup

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

akay

Nieuwkomer
Lid sinds
11 september 2009
Berichten
7
Locatie
amsterdam
hi vrienden
ik ben alper
sorry voor het slechte nederlands spreken. Ik kan niet spreken nederlands en ik gebruik Google Translate
vanwege mijn fulltime werk, ik kan niet genoeg tijd doorbrengen in mijn studio. en ik besloten om mijn muziek verkopen productiemiddelen. prijzen zijn overeen te komen omdat ik niet weet wat ik aan hen besteed en ik heb niet echt te controleren op het web voor de prijzen.
alle goederen kunnen worden getest bij mijn thuis. allemaal van hen zal worden voorzien met de nodige stekkers
Ik woon in Amsterdam (Nieuw Sloten). U kunt contact met mij opnemen via alpermo@gmail.com of bel 0 61 638 53 20
Ik zal proberen om de foto's van de werkelijke goederen later uploaden. tot dan kunt u een e-mail om te vragen voor een specifiek product.

dank en een mooie dag verder
alper


m-audio fw-410 firewire sound interface 125 euro
m-audio oxygen v2 midi keyboard 50 euro
korg nanopad+nanokontrol midi controllers 75 euro (incl carrybag)
behringer bcd2000 dj midi controller 75 euro
roland sh-32 desktop synthesizer 250 euro
yamaha rm1x sequence remixer 210 euro (incl hardcase)
audio technica at2020 microphone 100 euro (incl stand+popkiller)
beyerdynamic 990 pro headphones 100 euro
american audio 2xttd2400+qd5mkii mixer 350 euro (incl slipmat+dustcover+headshell)
 
Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
Welkom op Synthforum. Het is niet toegestaan computers aan te bieden, die heb ik daarom uit je advertentie verwijderd. Lees ook nog even de Marktplaats-FAQ voor een compleet overzicht van de regels.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top