Sample CD: Linndrum?

Arv

Robot
Lid sinds
18 oktober 2001
Berichten
13.098
Locatie
Zuid Holland
Ik ben nog steeds op zoek naar een echte Linndrum (ik zie ze wel is bij Ebay voorbij komen, maar op de 1 of andere manier vind ik dat wat gevaarlijk..) maar een alternatief zou natuurlijk een sample CD van de Linndrum kunnen zijn. Nu zie ik die niet zo vaak voorbij komen, dus mijn vraag is: wie weet ze te vinden? Wie heeft een linkje voor me? Of beter nog, wie kan me er 1 aanbieden!


gr
Arv
 
..ik had 't volgens mij al een keer gezegd maar bij deze nog een keer;

ik heb een LinnDrum LM2 staan die ik nauwelijks gebruik..ik wil eigenlijk pas beslissen wat ik ermee doe als ik de manual ervan heb (krijg ik over niet al te lange tijd als 't goed is), maar als je 'm echt graag wil hebben en je bod is aantrekkelijk genoeg kunnen we misschien wel iets regelen. hij is trouwens gefixt door Bert, dus dat zit okee..mist een paar knoppen maar that's all.
 
De eerste Interface Xsample CD bestaat uit alleen maar drums... ja, ook de LinnDrum:

INFO UIT CACHE VAN GOOGLE

Heb ik destijds de cover nog voor gemaakt ;)

Huidige prijzen:

Voor niet-abonnee's: € 44,90 excl.verzendkosten
Voor abonnee's: € 34,- excl.verzendkosten
 
okay thnx, ik ga de Xsample cd bestellen! Heb ik meteen alles netjes op 1 cd...


greetz
Arv
 
Kijk! That de spirit that makes de economie go in een rondje again! ;)

:okdan:

Uiteraard heb ik die CD zelf ook en is erg overzichtelijk en je kunt het zo gek niet verzinnen of het staat erop.
 
en de kwaliteit van de samples? zijn die een beetje aan te horen? Dus ik bedoel 44Khz, 16 bitjes?


Arv
 
Uiteraard! Of ze allemaal 44.1, 16 bits stereo zijn weet ik niet. Dat is ook niet altijd nodig bij drums. Maar de kwaliteit is gewoon prima.
 
Back
Top