Beste concert dat je hebt gezien??

Children of Bodom dit jaar was meesterlijk! Vooral omdat ik ze heb geïnterviewd zal ik dat nooit meer vergeten
 
ik heb nog niet veel meegemaakt qua concerten...

maar toch poging...

Orbital @ Dance Valley...
Faithless @ Ahoy
Aril Brikha & Underworld @ Sonne Monde und Sterne
Kruder and Dorfmeister @ Drum & Rhythm

Ik vergeet er vast een zooi...
Verder is het vooral 1 DJ die mij kippevel bezorgd...

de laatste keer was een van de beste:
Jeff Mills @ Tivoli
 
Origineel geplaatst door barn
Verder is het vooral 1 DJ die mij kippevel bezorgd...

de laatste keer was een van de beste:
Jeff Mills @ Tivoli

idd!

jeff mills @ shockers 2000 was ook kippevel voor mij
 
orbital,1992 (weet het jaartal niet meer precies) in de effenaar
randy crawford,gratis concert in het frits philips gebouw..ze speelden een hoop oude crusader songs
o'jay en eugene effenaar eindhoven....damn wat een soulpower
d.a.m.n 1989 in de nieuwe pul in uden
 
O ja,

Front 242 in Vredenburg, Utrecht in 1993 alweer....
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Heb het concert overigen op cd.

hahah ja die cd ja. "Zet nou efff een plaat op Dano?!" of zoiets AHHAHA.
 
oei , dit word niet simpel :confused:

hele goeie conserten gezien van Klaus Schulze , Tangeran Dream , Kraftwerk , Yes , E.L.P. , Manferd Mann enz enz....

Ik vond Kraftwerk wel heel speciaal , maar van sound toch maar Tangeran Dream :confused:

Kraftwerk was in de A.B. Brussel 1991 , prachtige show met heel knappe lightshow .Echt zijn tijd vooruit , een knap schouwspel in hun muziek verwerkt. Goeie muziek,goeie show en een prachtig sfeertje , wat moet een mens nog meer hebben.

Tangeran Dream speelde in het auditorium Q op de Universiteit te Brussel .Dit heb ik gezien voor 1991. De juiste datum weet ik niet meer.Van show was dit eigelijk niets , maar jongens , WAT EEN GELUID . Dit is nogaltijd het beste geluid , de beste live sound ,dat ik tot op dit ogenblik al gehoord heb. Nee , zelf Pink Floyd niet .Bij de eerste aanzet , ging dit geluid door merg en been .Toen de sequensers starte , beukten die gewoon op mijn lichaam .Het geluid stond zeker niet te hard , dit was gewoon het juiste geluidvolume dat een mens kan hebben.Dit geluid was het echte ruwe analoge geluid.Met deze klanken kon je anders niets dan gewoon genieten. Meer moet een mens toch niet hebben . :confused:

Sorry jongens , ik kan niet kiezen tussen die twee .Zij waren allebij de beste .:confused:


;) ;) ;)

Groetjes,

marcE
 
hehe 'k ben maar bij 1 concert pas geweest :D , maar die was wel vet.
11-2002: Xzibit in de live music hall in Köln :mega:
 
1 - Jean Michel Jarre - Parijs
2 - Ozric Tentacles - Pinkpop
3 - Eat Static - Glastonbury, Engeland
4 - Gotcha - Nighttown
5 - Lee Perry - Nighttown
 
Defenitely Underworld in Cologne Germany. Weliswaar op tv, maar dat was de eerste keer dat ik underworld live zag. Heeft iemand nog die opnames op video of audio? Voor de rest ben ik alleen op pinkpop geweest (ben pas 17), Faithless vond ik ook er goed op pinkpop.
 
Kitaro in het Konklijk Museum te Brussel (zal ergens eind jaren 80 geweest zijn). Het was een concert waar hij Koyiki voorstelde. In het tweede deel speelde hij zijn klassiekers. Ik had het geluk om op het balkon te zitten, vlak naast het podium. Ik had een verrekijker mee en kon alles bijzonder goed in het oog houden. De sound was gewoon stukken beter als op de CD.

De muziek werd gebracht door de man in kwestie en drie andere toetsenisten. Geluiden kwamen vooral uit de Korg 800DV, een klein Korg presetsynthesizertje, de VP330, Casio FZ en DX7II voor wat betreft Kitaro. De andere keyboardspelers hadden allen een Kurzweil K1000 bij, al dan niet uitgebreid met een DX5. Er deed ook nog een violist mee die z'n MIDI-viool op een synth met de karakteristieke zaagtand had aangesloten. Gooi daarboven op nog een drummer en een hele zooi van wadaiko's en je zult wel doorhebben dat het heel wat indruk gemaakt heeft :{ .

Enkele jaren nadien heb ik die CD van Koyiki gekocht en dat sloeg dan weer enorm hard tegen ... het concert had een 100 keer betere sound =( .

:doei:
 
Sly & Robbie op het laatste Reggae Sundance festival.

3 ouwe l*llen op het podium, the Mad Professor achter de knoppen -> GREAT !!!
 
panasonic, paradiso (voor swans)
yourpyramid, gothenburg.
bangkok impact, club farmboy, prive feest ergens op het belgische platteland.
pole, ekko, utrecht.
 
Back
Top