Spectral Upsetters

Nightly Build

beware the fury of a patient man
Lid sinds
11 januari 2002
Berichten
5.922
Locatie
Utrecht, NL
Een kruising tussen Spectral Display - It Takes A Muscle To Fal Iln Love en The Upsetters - Three Times three.

http://soundcloud.com/bounceman/spectral-upsetters

Spectral Display is een Nederlandse synthpop band uit de vroeg jaren 80. It Takes A Muscle To Fall In Love was een hitje destijds. Onlangs zijn ze weer begonnen. zie: www.spectraldisplay.nl

Polymoog.jpg


Over The Upsetters hoef ik niets te zeggen neem ik aan :)
 
Nee, sorry, echt totale rotzooi (en dat heb ik op het synthforum nog nooit gezegd).
 
Niet eerlijk om daar geen toelichting op te geven.

Ik vind het heiligschennis om dit nummer te mashuppen. Dat vond ik ook van alle Kraftwerk songs, totdat dat gemixt werd met Whitney Houston, wat briljant was gedaan en dit komt helaas niet in de buurt.

Daarbij komt dat MIA onlangs een cover heeft gemaakt wat ze ook erg sterk heeft gedaan.

Daardoor ben ik tot bovenstaande reactie gekomen.
 
Op een of andere manier kan ik hier (helaas) ook vrij weinig mee. Ik denk dat ik liever beide nummers afzonderlijk wil horen. Of breng ze beter in dezelfde toonsoort.
 
ik hoor wat je bedoeld ja.. beetje vals maar dat komt niet door de toonsoort maar andere akkoorden denk ik.
eerlijk gezegd valt hij me nu ook wel tegen na een tijdje niet gehoord te hebben
toen ik dit maakte vond ik het echt de bomb!

raar is dat soms
 
Back
Top