probleem bij inloggen

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
Lid sinds
12 juli 2002
Berichten
2.091
Locatie
YOU
Ongeacht waar ik inlog , synthforum geeft altijd en foutmelding .
Heb ook de indruk dat mijn mailbox niet wordt geupdate , beetje sneu daar ik op het punt sta om ee ry 30 te kopen ..
 
Ik heb geen melding van anderen gekregen hier over.
En bij mezelf doet alles het na wat testwerk.
Misschien browser gerelateerd ?
Misschien eens alle cookies /cache wissen ?
 
Ongeacht waar ik inlog , synthforum geeft altijd en foutmelding .
Heb ook de indruk dat mijn mailbox niet wordt geupdate , beetje sneu daar ik op het punt sta om ee ry 30 te kopen ..

Deze link zie ik niet met de vraag

Paul
 
Ongeacht waar ik inlog , synthforum geeft altijd en foutmelding
heb ik ook, maar dan niet altijd (dus vandaar dat ik dit ook kan berichten)
 
kan het iets specifieker ?
schermprintje of zo, of de foutmelding even overtikken.
Misschien komen we dan verder
 
ja , ik kan wel inloggen , maar ik ben dus niet zeker of mijn mailbox wordt geupdate ..dat is dus het probleem .
 
Oh vandaar dat ik geen reactie meer van je krijg :) dus het is nu een andere aankoop geworden en hoef ik die R8 niet meer voor je gereserveerd te houden ?
 
kan het iets specifieker ?
schermprintje of zo, of de foutmelding even overtikken.
Misschien komen we dan verder

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. De eerste vraag is inderdaad: welke foutmelding krijg je dan?
 
Invalid Redirect URL (http://synthforum.nl/)

deze melding krijg ik altijd als ik in het hoofdscherm, rechtsboven inlog. Maakt verder niks uit, want even doorklikken en het systeem weet dan ineens dat ik wel ingelogd ben. Ergens een punt of komma scheef in de software denk ik.
 
lol - ik doe niks na inloggen, doet het systeem. Dus naast een punt foutje of zo ook een www foutje?
 
Ik denk dat ik het probleem gevonden heb. Als je als belg in google synthforum intikt is het eerste resultaat www.synthforum.be. Als je dit opent is er geen probleem, standaard synthforum, maar als je gaat inloggen dan zegt hij 'invalid url' door de .be extensie. Misschien is het mogelijk dit aan te passen in de code zodat dit ook kan. Dat zou het leven een stuk makkelijker maken...
 
omgekeerd ook zo , als ik probeer in te loggen in het belgische :
Je hebt een ongeldige gebruikersnaam of een ongeldig wachtwoord ingevoerd. Klik op de knop Vorige, voer de juiste gegevens in en probeer het opnieuw. Denk eraan dat het wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Wachtwoord vergeten? Klik hier!

Je hebt 1 van de 5 inlogpogingen gebruikt. Na 5 pogingen kun je gedurende 15 minuten niet inloggen.

is het niet wat onzinnig, ik bedoel is er uberhaupt inhoudelijk enig verschil tussen het nederlandse en belgische synthforum. onderwerpen en alles zijn precies hetzelfde, nogal vreemd komt het over...:?
of is het ivm domeinnaamregistratie, rijk worden en zo ??
 
He teluur, ik heb het denk ik door. Jij bent ook wat lui net als ik en tikt synthforum.nl in en laat www. weg. Op basis van eerdere reactie heb ik eens netjes www. ervoor ingetikt en daarna ingelogd. Werkt het weer goed. Wellicht is het forum niet voor luie mensen ;-)
 
Deze problemen zijn makkeijk te voorkomen met het goed configureren van .htaccess (door de beheerder)

wie binnenkomt op synthforum.nl / .be en watdanook.synthforum.nl / .be zou automatisch moeten worden doorgestuurd naar www.synthforum.nl

Dit is een standaard configuratie die gewoon toegepast zou moeten zijn, je voorkomt hier niet alleen cookie-gerelateerde problemen mee, maar ook het fenomeen 'duplicate content', hoewel ik vrees dat veel externe links naar topics niet meer juist zullen werken indien het nu nog wordt aangepast, maar dat hangt ook een beetje van vbulletin af.
 
Back
Top