3,5 mm kwaliteits kabel advies nodig (monster?)

hand klap ka

Ouwe rot
Lid sinds
31 juli 2005
Berichten
601
ik heb twee 3,5 mm naar 3,5 mm kabels nodig van goeie kwaliteit. eentje ter vervanging van de kabel van een monster beats dr dre koptelefoon. en eentje om mn ipad en tenori-on mee op te nemen.

ik heb geprobeerd om een winkel met goeie reputatie te vinden waar ik een officiële vervang kabel voor de koptelefoon kan vinden en ik wilde er daar dan gewoon twee van kopen 1 voor mn koptelefoon een voor t recorden.

maar dat lukt niet echt. er zijn blijkbaar een hele hoop nep-monster kabels in de omloop en dat is een beetje het probleem.
ik heb hier inmiddels ook twee nep monster kabels liggen van ebay, wist niet dat er neppe in de omloop waren, maar goed.

op de monster site heb je wel een lijst met officiële monster dealers, maar daar kom ik er ook nog niet mee. want bijvoorbeeld bax-shop staat er tussen dus ik daar naartoe. hebben ze het kabeltje (weliswaar niet in vooraad), staat eronder bij de klant recensies: "dit is een neppe chinese namaak, niet kopen !"
ziehier:
http://www.bax-shop.nl/oordopjes/monster-beats-dr.dre-isonitalk-kabel/product-details.html

ik heb nu al zo'n 20/30 webshops langsgesurft uit die lijst van monster en 90% heeft de kabeltjes die ik zoek niet, en de ander 10% vertrouw ik niet genoeg omdat het het kleine shops zijn waar ik nooit van gehoord heb.

goed bottom line, dit is waar ik op zoek naar ben:

2 hoge kwaliteit 3,5mm naar 3,5mm audio kabels van niet langer dan een meter. bij een winkel binnen europa met reputatie waar ik zeker weet dat ik officieel product krijg.
ik sta dus ook open voor advies, welk merk ik kan proberen ipv monster.
 
http://www.thomann.de/nl/akg_k_450_ersatzkabel.htm

kwaliteit zat, maakt ook niet zo veel uit hoor, tis gewoon een koperdraadje meer niet. Enige waar je nog op zou kunnen letten is bijv de duurbaarheid van de stekkers bij veel in en uit trekken...

je bent iig gek als je 30 euro neerlegt voor zo'n monstercable.

net als mensen die 120 euro voor een hdmi kabel betalen :s
 
http://www.thomann.de/nl/akg_k_450_ersatzkabel.htm

kwaliteit zat, maakt ook niet zo veel uit hoor, tis gewoon een koperdraadje meer niet. Enige waar je nog op zou kunnen letten is bijv de duurbaarheid van de stekkers bij veel in en uit trekken...

je bent iig gek als je 30 euro neerlegt voor zo'n monstercable.

net als mensen die 120 euro voor een hdmi kabel betalen :s

ik heb technisch gezien nul verstand van kabels, maar ik heb wel een goed oor. maar verschil is er toch wel degelijk tussen verschillende kabels ?

ik weet wel dat er vaak gezegd wordt door liefhebbers dat er ook goedkope goeie kabels zijn, dat geloof ik zeker. maar niet dat het sowieso niet uitmaakt.

die akg en cordial kabeltjes die je noemt zijn wel interessant, thanks voor de tip.
 
Cordial is gewoon prima. bij 3,5mm connectoren zou ik vooral checken of de connectie goed is, want het is over het algemeen niet de meest stevige verbinding
 
Back
Top