SchoppenHeer - Vallende Vliegtuigen + niets te zien hier,mensen!

En dat is ook een manier om met kritiek om te gaan.
Ik zal het onderbouwen zodat je er nog iets aan hebt ook.

Je manier van rappen is voor mijn gehoor erg zeurderig, nasaal. uitrekken van woorden.
Experimenteren van flowtjes zijn leuk maar passen niet altijd even goed.
Tevens vind ik de uitvoering slordig hier en daar.

De beats deed je ook zelf toch? Daar heb ik niets op aan te merken. Dope.
Overigens nog een tip, waarom maak je geen soundcloud acount aan ipv bandcamp?
 
Laatst gewijzigd:
Je manier van rappen is voor mijn gehoor is erg zeurderig, nasaal. uitrekken van woorden.
Experimenteren van flowtjes zijn leuk maar passen niet altijd even goed.
Tevens vind ik de uitvoering slordig hier en daar.
/QUOTE]

Dat heb ik ook als ik luister, op het irritante af.......van mij mag een ander de rap doen en jij lekker de muziek en tekst......of dik aan de drank gaan en shag eten zodat je stem een stuk dikker/rauwer wordt.

grtzzzz
 
ik vind deze track ook een van je mindere, Schoppeheer.

De lyrics voelen soms echt geforceerd aan.
Het refrein is saai, de tekst op vlak van vindingrijkheid erg matig, en de beat is wel oké maar niet voldoende om te compenseren (dat kan het trouwens nooit imho).

Nja, ik zou em herschrijven. Volstouwen met funny doordenkertjes. Het thema leent zich daar prima toe.

Ik zou je in een volgende album ook graag eens van een andere kant willen zien.
Weg van het morbide, en eens absurd vrolijk ofzo.
Of niet absurd maar eens serieus.
 
komt vandaag een heel serieuze aan. Ik zit nu beetje in creatieproces, herschrijf en eliminatie proces komt later, maar ik zal de feedback meenemen.
 
top !

Want ik blijf een "fan" hoor.
Eens een minder nummer doet daar geen afbreuk aan.
 
@keybern gelukkig maar.
@ boelie, misschien ben ik ook beter in de snelle spits. Deze al eens gehoord? http://schoppenheer.bandcamp.com/track/2-zou-kunnen

Ik doe het je niet na, dat terzijde.

Juist de punten die ik in mijn eerdere post noemde zijn hier van toepassing.
Hoor je dat zelf niet? Wat ik als luisteraar irritant vind is:
- Je hoort duidelijk het happen naar lucht
- Nasaal rappen
- Articulatie is niet altijd even goed in die track --> te wijten omdat je snel wilt?
- Uitrekken van woorden om het passend te krijgen vind ik lelijk, dat icm het zeurderige rappen maakt het irritant om naar te luisteren. Eigenlijk hoor ik dit in veel van je tracks terug.

Herken je bovenstaande punten of hoor je het niet?

Ik weet niet of meerdere mensen deze punten opgemerkt hebben maar ik zou het fijn vinden als ik bovenstaande kritiek te horen krijg zodat ik daar aan kan werken.

Of heb je liever comments in de vorm van WOW, dope! Supet vet! ja nice! van je homies zodat je in de waan wordt gelaten dat alles klopt?

De beats deed je ook allemaal zelf toch? Daar wil ik je props voor geven, zitten goed in elkaar!
 
ja beats ,productie doe ik zelf.
En nee hoor, bedankt voor je mening. Tuurlijk heb ik liever dat iedereen het vet vindt, maar er zijn er altijd een paar met een andere mening en dat houdt je ook scherp.

- Happen naar lucht zou ik er uit kunnen filteren met waves debreath stereo. Volgens mij gebeurt dit tegenwoordig een hoop op producties waardoor het lijkt alsof de rapper niet hoeft te ademen. Breath control zou ik ook nog aan kunnen werken
-nasaal klopt. ik probeer dat een beetje eruit te filteren sinds kort (volgens mij zat het bij 4 khz)
- mijn articulatie is meestal goed. ook live goed verstaanbaar hoor ik vaak. Zou kunnen is articulatie misschien wat minder vanwege de snelheid
- uitrekken, ik zal er wat meer opletten en blijven doorontwikkelen.

thnx, later!
 
jullie hebben gelijk. Ik ga de tekst en het refrein anders doen. Zonde om de beat weg te flikkeren.
Thnx iedereen
 
Back
Top