Ouwe 90's computer meuk mix

Thanx for de reakties :okdan:

De nederlandse D-train is opgestaan
D-train is een van mijn jeugdhelden.. ;)

Had een tijdje terug al eens een remake gedaan van Music.. :mega:
 

Attachments

  • Music (remix).mp3
    6,7 MB · Bekeken: 129
Heb een tweede Oasys PCI gekocht van een SF lid hier en heb em deze week in super staat bezorgd gekregen :okdan:
Ik had gelezen dat ze nog weleens kapot willen gaan en repareren is dan niet echt een optie :( maar goed, heb er nu dus 2 :mega:
Om dat te vieren ben ik weer eens met mijn jam bezig geweest.. nog meer geluiden uit de Oasys gebruikt... nog wat aan de vocalen gewerkt.. dus tijd voor een update..

 
Laatst gewijzigd:
je ziet het maar weer,.. het is niet het materiaal maar de maker die er toe doet...
ik vind hem helemaal prima de luxe.
:okdan:

:mega:

:halleluja

niet 100% mijn sijl,
maar wel 100% respect


inderdaad: only a bad tradesman blames his tools:okdan:
 
Kan zo op de radio en in clubs gespeeld worden!

Thanks.. :mega:

:halleluja

niet 100% mijn sijl,
maar wel 100% respect

inderdaad: only a bad tradesman blames his tools:okdan:

Het is een feit dat synths gewilder worden als het ouder wordt en in prijs stijgt, maar ouder computer spul wordt afgedankt en helaas gedumpt..
Het moederboard waar ik alle kaarten op draai heb ik ooit nog op grofvuil gevonden..
De Oasys kaart daarintegen heeft nog wel enige waarde, en terecht. 't Is eigenlijk een Triton en Z1 ineen..
 
Had deze thread gemist, maar blij dat ik hem nu heb gezien/gehoord. Heerlijk.

Vind je zang trouwens erg goed, tuning & timing zijn prima, heerlijke vibrato en je stem klinkt fantastisch. Het
is allemaal zo lekker ongeforceerd en natuurlijk, alsof je er geeneens moeite voor moet doen, bags of soul man! Dat kom je tegenwoordig zo vaak niet meer tegen...

Mvg.

CoolRunning
 
Dank voor de reakties :halleluja

De versie die ik nu op Youtube heb gezet is qua zang, tekst en timing sterk veranderd tov van de eerste versie... anyway fijn om te horen dat het qua vocals lekker valt... :mega:
 
snlroxbury.gif
 
Back
Top