The Robots Are Coming - promo

Kontakte, lekkere binnenkomer! Al is ie naam mijn mening teveel overcompressed. Daardoor verliest de mix alle dynamiek. Maar zeker een goeie vibe man, lekker afwisselend en verrassende sounds!
 
ben nu naar S.I.D. aan het luisteren - goed hoor. bij 5:00 mocht hij stoppen. vind ik dan.

over kontakte moet ik oxy-yan bijtreden, wat meer dynamiek zou het geheel sterker maken.

peak is het minst mijn stijl, maar vond ik toch de beste track.

ik krijg er zin van om die doosjes nog eens van stal te halen, heb nog veel te leren als ik jullie zo hoor...
 
dank voor de fijne reacties

Ons toevoegen op facebook/ soundcloud. ... of wat dan ook: mag natuurlijk want we waarderen jullie meningen enorm en kunnen gelijk jullie op de hoogte houden van nieuwe tracks en waar we optreden, leek ons handig.

8bit mono :bewust: jep we like.... de rauwe ongepolijste klanken uit de machines
Wat betreft overcompressie in kontakte: kan ik me in vinden, zouden we nog eens naar kunnen kijken.

En voor de liefhebbers van de funkyness zou ik zeggen blijf ons vooral volgen (of kom ons beluisteren als we optreden) ... want van dat spulleke hebben we nog wel meer ;-).
 
www
 

Attachments

  • PICT0002.jpg
    PICT0002.jpg
    115 KB · Bekeken: 93
zoals peak moet je hele cd maken. gaaf de ander zijn iets minder.
 
Wow...

Gave sound. Klinken alledrie echt goed. Het leeft echt. Ook mooi hoe de drie tracks verbonden lijken met elkaar (als 1 thema)

Nummers doen me een beetje denken aan Daft Punk. Of dat terecht is weet ik niet! Een beetje maar zeg ik he!?

Keep on going zou ik zeggen :)
 
Back
Top