The Robots Are Coming - Tracks

Helemaal geweldig! Goed dat jullie de draad weer hebben opgepakt na bijna 10 jaar.
Beetje Daft Punk - Robot Rock -achtig maar (volgens mij dan) eigenlijk gewoon beter.
Ik moest ook nogal denken aan CsyD (totaal onbekende “latent talent” helden van mij) en die zijn/ is ook abrubt gestopt met muziek maken:

https://www.youtube.com/channel/UCWNZ1cAaOZTgdfpv8sDdwIg

Ik heb een abonnement genomen op jullie Youtube kanaal en ik ga nog wat naar jullie luisteren en duimpjes geven :okdan:
 
Hey hey ;)

Ja hoor, heel erg mooie tracks. Jullie hebben er precies MASSA'S werk in gestoken, en jullie pc zijn blijkbaar erg krachtig.

Mooie geluiden, goeie overgangen, variatie genoeg.. precies zoals ik het steeds wil.

Twee opmerkingen thans :

1/ Het tweede lied eindigt zo abrupt, dat ik niet weet wat ik ervan moet denken.
2/ Het derde lied bevat, op sommige momenten (en voor mij persoonlijk) een veel te
harde sidechain.

Voor de rest heb ik met plezier geluisterd, en terwijl veel inspiratie opgedaan, dank jullie wel hiervoor !

Jullie zijn echte profs, doe zo verder !

Succes !

Gloomy :okdan:
 
Bedankt voor de fijne reacties! Motiveert enorm!

Misschien leuk om te weten welke hardware gear
*naast software* het meest prominent is gebruikt per track

Trash: Machinedrum
Message: Nord lead 3 / Banshee talkbox / Juno 60
Machine: Korg MS-20 / Monomachine
 
Hee Roy! Lekker bezig weer gozerrrr!

Gr Robert ;)
 
De plaatjes en titel doen een Kraftwerk sound vermoeden, maar dit is anders. Wel lekker retro. Ik ben vooral onder de indruk van de sound en de beheersing van jullie gear. Klinkt vet en als veel serieuze analoge gear, maar nu ik jouw gearlijstje zie vind ik het eigenlijk alleen maar knapper gemixed en gemastered.

:okdan:
 
De plaatjes en titel doen een Kraftwerk sound vermoeden, maar dit is anders. Wel lekker retro. Ik ben vooral onder de indruk van de sound en de beheersing van jullie gear. Klinkt vet en als veel serieuze analoge gear, maar nu ik jouw gearlijstje zie vind ik het eigenlijk alleen maar knapper gemixed en gemastered.

:okdan:

Dank je voor je compliment. Er zit nog wel meer gear verwerkt in de tracks maar kan niet alles benoemen. het is dan ook vaak een mix van vanalles. Sound is voor ons heel belangrijk, we proberen dan ook onze gear zover mogelijk uit te diepen; erg leuk dat jij dat kan terug horen aan de tracks!
 
Back
Top