leeft italo nog onder forumleden ?

Flirts Passion, welke synthesizers zijn daar in gebruikt?




Sowieso een string synthesizer à la ARP-Solina String Ensemble en vermoedelijk een Prophet 5.

Flits Voulez-Vous:



Fairlight CMI voor de orchestra hit en vermoedelijk een Prophet 5.
 
Laatst gewijzigd:
Drumcomputer in Passion is in ieder geval de (Bobby Orlando) Korg KR-55 of KPR-77 en in Voulez Vous zou ik zeggen een Linndrum?
Ik denk dat de kans groter is dat er een E-mu Emulator werd gebruikt dan een Fairlight CMI.
 
Ben zelf veel meer een 70's/80's (hard)rock/metal liefhebber, maar gek genoeg heeft Italo me altijd kunnen bekoren.
Sterker nog; als ik zelf ooit 'dance' muziek zou gaan maken -God forbid! ;)-, dikke kans dat het Italo wordt.

Ik vond dat de muziek uit oude tv-series zoals Spijkerhoek ook wel een aardige Italo-inslag hadden...lekker fout Mary-Lou van Steenis als Patty & Shift! :D:okdan:
 
Ik vond dat de muziek uit oude tv-series zoals Spijkerhoek ook wel een aardige Italo-inslag hadden...lekker fout Mary-Lou van Steenis als Patty & Shift! :D:okdan:
te fout



en de dikke tv tune:



Spijkerhoek was de allereerste serie in Nederland waarin drugs, seks en alcoholverslavingen te zien waren.
:bekdicht:
 
Patty & Shift, vet! Mijn italo favoriet blijft:
 
Laatst gewijzigd:
Wauw, wat verlang ik terug naar deze tijd. Toen wist men wat muziekmaken was. En wat vet
vocalversie


instrumental
 
Leeft italo nog onder de forumleden part II

Leeft italo nog onder de forumleden part II

Misschien een goed idee om deze terug naarboven te halen? Vond het een hele fijne draad een jaar of 2 terug, en ik mis het!





 
Back
Top