Wie van het forum heb jij al eens ontmoet?

Origineel geplaatst door mono-poly
en mischien ben ik mensen vergeten

ja mij! Ik heb je Pro One gekocht bij Zoe toen :D
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
ik heb met IEDEREEN die lid is van dit mooie forum al eens koffie gedronken

Alleen zat jij toen in "Chill"burg en ik in Mokum ;)

Maar goed ff serieus:
Oxoid,
Sander &
Artefact

En ik heb Bambam aan de telefoon gehad, hehehehe

En morgen komt die fotografe nog ff langs voor haar synthfreak-foto-project. Telt dat ook mee? Ze is tenslotte lid....

En binnenkort zie ik jullie allemaal HIER
 
Laatst gewijzigd:
Best wel veel. Ben alleen niet zo goed in namen. :)

En na A'dam worden het er natuurlijk alleen maar meer.
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
waarom denk jij dat ik het met mannen doe?

Bam, ik lul maar wat... werd een beetje melig van koffie drinken of niet en die waslijsten eh (vergeef me de term) incestueuze relaties (aan mensen vertellen dat je mensen hebt gesproken), net als een TV programma dat vertelt wat in een ander TV programma gebeurd is (andere term laatst gehoord: commerciƫle zelfbevrediging)... laat ook maar, ik wauwel weer eens.
 
Eeehmmmm

Eeehmmmm

Weinig. Volgens mij alleen:

Chinetti
Allert
Rejo
ZvE

En Sander heb ik wel eens zien optreden. Chinetti, Allert en Rejo ook trouwens.

Oh! En ik zie dat iemand Charlotte, de synthfreak fotografe heeft genoemd, en die ken ik ook.
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik ga mensen opnoemen die ik nog NIET gezien heb..

Slipperman helaas...

Misschien ben ik mensen vergeten

kan geregeld worden :D

heb niemand eigenlijk echt gezien hier :o: naja maak ik snel goed als de meeting er komt...
 
RalfT, DJ41, GlennPlumber, Gran&Tilly, The Q en vanavond naar Hazes.. :)
 
Pjotr-G
Johnny Busca
Bam Bam
en nog wat mensen van de EHV meeting
en nog iemand die in het stroomhuisje een acidtechno optreden gaf een tijdje terug.
 
Kocht anderhalf jaar geleden een Polysix bij zoe en daar was ook nog ene Martijn (verantwoordelijk voor het calibreren van de Poly) en nog een andere synthfreak die z'n PolySix kwam halen. Misschien dat er leden zijn die zich hier in herkennen?
 
eeeeeuhm, sjit, namen.....

j.busca
bambam
stickx
bikkel
pjotr
ik heb met IEDEREEN die lid is van dit mooie forum al eens koffie gedronken
sorry pjotr, het was BIER toen !!

en wie ik nog vergeten ben van de ehv-meeting. (was nog 'n beetje stonie toen...)

o ja ! en saikit natuurlijk !!
 
Origineel geplaatst door Lacrosse
Kocht anderhalf jaar geleden een Polysix bij zoe en daar was ook nog ene Martijn (verantwoordelijk voor het calibreren van de Poly) en nog een andere synthfreak die z'n PolySix kwam halen. Misschien dat er leden zijn die zich hier in herkennen?

Mjah, daar herken ik me wel een beetje in. ;)

Uw Calibrator 8D
 
Origineel geplaatst door STicKX
6 trak

8)

sluit ik me volledig bij aan, al zal ik krz ook wel eens willen ontmoeten denk ik. die droge humor van em. en oxy yan kan ook leuk worden denk. en als ik craz' voicegreet eens hoor wehehe. met hem kan je denk ook aardig lachen. net als met busca denk ik. zit denk altijd vol met humor die laatste...
 
Okeeee dan !!
Er worden hier weer heel wat veren in diverse anusjes gestoken !!
 
Back
Top