Wie van het forum heb jij al eens ontmoet?

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Zaterdag a.s.? Op Freeze in Leeuwarden bedoel je? Dan ben ik er ook, met Sly Dog :).

ah kijk is het duo gelijk compleet :)

ja ik (met anderen uiteraard) heb de eer om jullie muziek van echte violen te voorzien :)

tot vanavond (denk ik) en anders tot morgen :)
 
Origineel geplaatst door Ruubje
ah kijk is het duo gelijk compleet :)

ja ik (met anderen uiteraard) heb de eer om jullie muziek van echte violen te voorzien :)

tot vanavond (denk ik) en anders tot morgen :)
Onze muziek met Echte Violen? Ik weet van nix? Mark Norman zou toch door een orkest of zo begeleid worden? Wij spelen gewoon onze set als Planet Unknown. Vanavond zijn we in de Rumours, dus misschien komen we elkaar nog tegen..:)
 
Mij vergelijken met Mark Norman? Haha... :D Ik heb van Norman nog wel eens een college muziekproductie gehad maar volgens mij had ik het beter aan hem kunnen geven ( Mark is dan ook meer de producerende helft van het duo).
Maar eh, kom zaterdag gewoon ff gezellig langs in de Deloitte-zaal. :biertje:
 
En hierbij kan ik bestigen dat Sly Dog en ProtoHuman idd NIET Mark Norman zijn.

Sly Dog en ProtoHuman afgelopen zaterdag voor het eerst bewust "realtime"mogen meemaken. In het verleden (grijs verleden) kwamen zij wel eens in de platenzaak waar ik werkte. Norman van Mark Norman heeft bij mij op de middelbare school gezeten in zoetahmeah. Geloof me....zijn heel andere mensen :D

Wie heb ik verder ontmoet van het forum:
Remmelt
Mindbleep
VL1
Sander
Midimartin
Ruiz
Sounder
Bartology (dat was echt grappig...hee ik ken jou...nee ik ken jou...SYNTHFORUM!...op het werk)
Musiquence

edit:

Hoe kon ik ze vergeten...MC_Kwok en Conso (zoek nog steeds m`n tanden na de baklava ;))

En vast nog wel een paar waarvan ik niet weet onder welk pseudoniem ze hier of op straat door het leven gaan ;)

En binnenkort op de sequencermeeting zal dit lijstje nog wel groeien (je kan mij herkennen aan de papierenzak die ik op m`n hoofd heb)
 
Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door C738
Mijn ehm... 'hitlist' (in sommige gevallen als in 'zien lopen en een paar woorden mee gewisseld')

Bass
en nog meer mensen waarvan ik niet meer weet hoe ze heten

-C-

Dude, help me even herinneren...

Ik heb ,geloof ik, eens ontmoet :

Rednoiz
Mono Poly
Toverkoning
C738
Leo
Rezonator
Mikemix
Vinsound
Hanz
 
Laatst gewijzigd:
Maar idd. het zjn er inmiddels al erg veel, met name Mindbleep die de deur platloopt

Tja,.....ik moet zeggen das niet zonder reden.............:D ....................................ik zit achter je vrouw aan!8o)

:dubbel:
 
Shit!

hoe heb ik mikemix kunnen vergeten?! Sorry gozer :).

't gaat heel goed met dr hoor

-C-
 
es ff denken

bambamstudio(hij was mij dus vergeten)
pjotr G
gemmetje
Hanz
Johnny
Elektrovolt
MattSecond
Dione
Faab
Yoozer
Maurice
Monopoly
mindbleep
C738
Roel
Wout Blommers
en nog wat mensen maar daar weet ik de SF naam al niet meer van :D
:duivels:
 
Mijn bescheiden lijstje:

Cheimoon
Hermax
nen Belg
Nick Nova
Fuse
BambamStudio
SCD

en van de (ver)koop:
SoundTrooper
Ramirez
VinnieQ
Sonate


... en veel verder dan deze sympathieke mensen geraak ik niet (tenzij ik er hier of daar eentje vergeten ben).

Hm ... toch best wel enkele mensen dus :)

:doei:
 
Re: Wie van het forum heb jij al eens ontmoet?

Origineel geplaatst door bambamstudio
( sorry voor diegene die ik vergeten ben, heb de hele lijst van ALLE leden doorgespit voor deze namen :) )

Jou, LecZ, JRS..
 
Ach, vooruit dan maar..

Gezien/gesproken/gehoord (in random order):

-Hazes
-Imipolex
-Hanz
-Elektrovolt
-Johnny Busca
-Wout Blommers
-Craz
-Saskija
-Matt Second
-Omiel
-Equate
-Manoah
-Grooveron
-Mono-Poly + z'n mede bandleden (weet niet of en welke SF-naam hun hebben....)
-Roonan
-Pjotr G
-I4/Acidjunkies
-Jochem
..en waarschijnlijk nog wel een aantal gezien/gesproken zonder dat ik wist dat 't SF-leden zijn.. :D
 
in levende lijve ontmoet:

P-Five
MarcE

en enkel andere leden die liever anoniem bleven
en enkele kopers van materiaal van mij wiens naam me even ontsnapt zijn
 
Re: Re: Wie van het forum heb jij al eens ontmoet?

Re: Re: Wie van het forum heb jij al eens ontmoet?

Origineel geplaatst door hansbakker
Jou, LecZ, JRS..

*Slaat Hans om zn oren met een dikke forel*

*en kucht*

:P
 
Een paar mogen ontmoeten bij wat verkoopdeals. Niet om te slijmen, maar alleen maar erg leuke en interessante ervaringen mee gehad.

De leukste ervaring was echter uit de begintijd van de Spectralis (OS 0.000001a). Joerg gebeld en gevraagd of ik al een Spectralis van 'm kon kopen. Dat kon, maar ging wel wat verzend- en handlingtijd overheen. Ik wilde 'm alleen veel te graag hebben en vroeg of ik bij 'm langs mocht komen. Dat mocht, mits ik vla mee zou nemen. Is-ie gek op en hij kon geen vinden bij hem (omgeving Frankfurt). Ben de volgende dag gegaan. 4 uur durende autorit, net voor de grensovergang 5 pakken vla gekocht. Heen is niet zo erg, want dan wil je 'm graag hebben. De terugreis van 4 uur was erger. Had nog bijna een converter gekocht, zodat ik er in de auto al mee kon spelen.

Erg leuke ervaring. Joerg woont in een mooie omgeving, waarna je vanuit de bossen eigenlijk rechtstreek z'n synth-kelder-walhalla inloopt. Ontkleedde Spectralissen die nog gemonteerd moesten, oude Quasimidi gear, een vergeelde Kraftwerkfoto met handtekeningen en een persoonlijke tekst van de mannen erop (ik wilde meer voor de Spectralis betalen als ik die foto mee mocht nemen, lukte helaas niet).

Zal het niet snel vergeten, mooie rit, mooie omgeving, prachtige kerel, fantastisch apparaat!
 
Back
Top