Wie van het forum heb jij al eens ontmoet?

te veel om op te noemen...veel zelfs meerdere keren...maar ik noem geen namen...
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Ow verrek, helemaal vergeten! :D 't lijsie wordt ook zo lang he.. Was je trouwens nog van plan om naar een van onze optredens te komen binnenkort? :biertje:

Dat is wel het idee ja! Ik ga NU meteen de data opschrijven.. Dan kan ik hier es overleggen.. :biertje:
 
ikke een aantal bij verkoop alleen....

Niet veel, maar degenen die ik nog weet
zijn

* bassmolecules
* dirtrider
* "die aardige gast die mijn compounder op kwam halen...."
* dione (die ik nog vroeg wat voor muziek hij maakte en wat voor spul hij had staan,
niet wetende dat hij die vreselijke :halleluja beukmuziek maakte, had ik dat wel geweten, had ik je waarschijnlijk je oren van kop gevraagd)
* vay

oja! niet te vergeten UDO "de oorzaak van dit alles"!

stuk voor stuk leken het mij geschikte freaks :)

[edit] Shit, ik vergeet the holy Rob Papen en MikeJarod en de andere gasten op de MC [/edit]
 
Euhm...

alleen Roel en Boemtsjak volgens mij...
 
Update:

Ik ken nu irl:

Wout Blommers
Sander
Smackos
Chinetti
Allert
Rejo
Distorted Boy
Spermblaster
ZvE
Nosferius
 
Ehm, de volgende luitjes heb ik al weleens mogen ontmoeten (in random order :D):

- Hanz
- Shortwave
- Quifster
- Matt Second
- Dr. RipSaw
- Buzz Kiron
- Roonan
- Breed
- Sander
- Smackos
- Bounce
- Gnarlybarf

best aardig wat, terwijl ik nog nooit op een sf-meeting ben geweest ;)
en ik zal er vast nog wel een paar vergeten......
 
En Trigg, smackos, electrovolt, kratarknathrak, Wout Blommers, Boestaman (oude klasgenoot), M0n0L0g1C en nog een paar.

Origineel geplaatst door sander
Bobaphat
Chinetti
Bas
bounce
shortwave
Da Goose
Matt Second
Funxxiun

Verder weet ik zo gauw niet.
 
Kwam laatst mezelf tegen8o)

Maar idd. het zjn er inmiddels al erg veel, met name Mindbleep die de deur platloopt;)
 
Sander
Hanz
Boestaman
Jasper nog wat
VL1
Chinetti
Die gast waarvan ik de dx200 heb gekocht
Demian
Sander02
Hazes


Of ze komen uit Alphen aan den Rijn of ik ken ze van verkoop. Mischien toch maar een keer naar SF meeting,
 
> Cyber_MSD ... Bleek in dezelfde stad als mij te wonen. Nu maken we regelmatig samen tracks en zijn we goede vrienden geworden. We zijn ook van plan binnenkort samen op te treden. Bovendien issie een schitterende pianist / keyboardist 8)

> cloudman ... Heb ik een Korg ERMKII aan verkocht

> Blouies ... Heb ik een MPC2kXL van gekocht
 
Origineel geplaatst door Vl1
Kwam laatst mezelf tegen8o)

Maar idd. het zjn er inmiddels al erg veel, met name Mindbleep die de deur platloopt;)

dat zal je een godsvermogen aan gevulde koeken hebben gekost... ? :D :engel:
 
Origineel geplaatst door RpW
dat zal je een godsvermogen aan gevulde koeken hebben gekost... ? :D :engel:


Lol, tsja, ik ben een gebakman, dus alleen erin met gebak van de plaatselijke banketbakker (en das nie de goedkoopste).
Maar zonder gekheid: t'is hier vlees noch vis ;)
 
Mijn ehm... 'hitlist' (in sommige gevallen als in 'zien lopen en een paar woorden mee gewisseld')

Waveglider
Redje
Bambamstudio
Johnny Busca
MattSecond
Hanz
Havelock
Roel
PjotrG
Q-bus
The Poisoner
PzhKL (vaker dan goed voor me is ;))
ManVSMachine (was mijn uitzicht tijdens het diner met de Den Haag meeting :D)
Mono-Poly
Impolex (zien lopen en spelen op de Den Haag meeting)
Smackos
Dione
Quifster
VL1
Mindbleep
Mischa
Fuse
St. Eric
Dopey
Ritzi Lee
Vocodus
Bass-Molecules
Marten
CraZ
Synthiaks
Sander02
Slipperman
Kevin
Remmelt
Bass
Yawgmoth
Drifter
Wout Blommers (zien lopen)

en nog meer mensen waarvan ik niet meer weet hoe ze heten

-C-
 
O.a. Alex Omega, Septic, MCBasje303, RednoiZ, Patat Met (alhoewel er meer mensen daar rondliepen, dus wie wie was weet ik niet), omc, RpW, Synthurion, UserTronix, Hamunaptra, Marc, WarmeBakker, Breed, midisys, MAWEK, High deciBel, Musiquence plus mogelijk mensen van/aan wie ik via andere kanalen wat gekocht/verkocht heb die ook op het SF zitten zonder dat ik dat weet...
 
Origineel geplaatst door Ruubje
volgens mij moet ik zaterdagnacht met Sly Dog spelen, tenminste op een foto die ik van hem zag leek hij erop8o)
Zaterdag a.s.? Op Freeze in Leeuwarden bedoel je? Dan ben ik er ook, met Sly Dog :).
 
Back
Top