[Tech-House] Frank James - I need sigaret

GM = General Midi oftewel een standaard drumkit uit een bruiloften en partijen keyboard
devil is i.d.d. in the detail, maar ben benieuwd naar je vorderingen

haha dat is wel een compliment ;) Nee maar alleen da shakers en kleine zooi zijn loops. Ik ga der morgen ff wat betere hats in gooien.. Hoorde vandaag een setje van Adam Beyer en die had enkel platen met open hi-hats. Lijkt erop dat dat een beetje het geluid gaat worden van deze zomer.
 
kan zijn, maar mag van mij wel wat rauwer, minder veilig, als de sounds goed zijn komt de track meer tot leven denk ik, zeker potentie!
 
GM heeft nutuulk opzich geen specifieke klank verder, het heeft alleen te maken met de plaatsing van geluiden binnen de preset lijst...
binnenkort weer lekker op de fiets...

met_de_fiets.jpg
 
niet helemaal waar, je bent beperkt in de geluidenset, welke is vastgelegd
zo heb je bijv altijd een acoustic bass trum en timpanies :D tevens de aloude guiro, deze hebben op wat marginale verschillen op iedere GM implementatie een nagenoeg gelijke klank.

kom op 6, had van jou toch wel iets meer nuance verwacht :D
 
klopt, GM slaat ook op de klank, aangezien de soundset vantevoren bepaald is, met daardoor een voorspelbare klank, daarom zijn GM files ook uitwisselbaar......... op zich midi is alleen maar een protocol voor overdracht ;)
 
Back
Top