[Club] I NEED U [ BB ]

Pas wanneer de kick er 1:11 in komt, begint de track eigenlijk. En dan vind ik dit bij een track van 4:37 te lang. Of je moet hem gewoon dubbel zolang maken. Stijl leent zich er prima voor.

Vanaf 1:42 wordt ie erg lekker. Ik weet niet hoe de mix gedaan hebt, maar ik vind het geweldig klinken! Alsof ik naar een flatgebouw zit te luisteren, zo mooi gestapeld. Ik kan me overigens voorstellen dat niet iedereen dit even lekker vindt, maar ik toevallig wel. ;)

Ga er verder geen woorden aan verspillen. Dikke track! :okdan:
 
Erg lekker en moody.. :) Mooie mix en opbouw. Klinkt zeer oke :)
Of iets een commerciele sound heeft, of toegankelijk lijkt te zijn voor breed publiek kun je tegenwoordig meer weinig zeggen.. da´s tegenwoordig meer inherent aan promotie lijkt wel :D
 
kick is niet te hard, maar zit te veel 80 <> 160hz in overall, tevens te b r e e d qua stereo FX krijg een beetje het vissekom gevoel. Maar voor de koptelefoon zeker goed.
 
't Is natuurlijk wel een Brutal Bass track :)

De kick knalt behoorlijk. Ervaar dat meer als strak, veel punch hebbend.. maar niet echt storend hard ofzo.
 
Dank je wel Gloomer, Snelkookbami, MacGyverGear, Dr van Lansberg ;), Pad en Raphie!

Snelkookbami ik zou willen dat deze track op elke Club CD/iTunes/Beatport en radio komt maar weet niet hoe, idd wat MacGyverGear schrijft promotie is vereist!

Raphie die sax sample komt van; 'Samplephonics Snake Davis Sax' een royalty free sample pack.
Als ik me goed kan herinneren had je ook een keer bij een andere track van me gereageerd dat 'alles wat teveel op links' stond, je hebt een goed getraind gehoor 'Muddy Bass [ BB ]' moet het niet zijn.
Kzal horen wat er gebeurt als ik die HZ en FX aanpas. Blub! :D
 
Denk dat als je dat doet, de kick iets minder rond de 120 geeft (lekker voor de punch op headphones, maar net te veel voor full range system) en je de spread stereo knop iets terugdraait je een vette track hebt.
 
goede track,ik zou persoonlijk een percusie toevoegen met wat weight,niet te luid wel ,om hem iets groovy-er te maken of beter gezegt het groovy gehalte beter te laten uitkomen

en dan ook die kick fixen idd
 
Back
Top