[Tribal] On My Planet [ BB ]

Leuk, waar heb je die sample vandaan? Lijkt wel een beetje op samuel L Jackson?
 
Vind het bitcrush fx wat je aan het begin gebruikt wel tof.. track zit erg lekker in elkaar ook.. opbouw, percussie en fx dingetjes :okdan:

Moet wel ff wennen aan dat distortoined synth-ding iets... hij rocked zeker maar het lijkt alsof ie er een beetje naast hangt qua timing afentoe.. net iets te.. maar da's misschien een kwestie van wennen :)

Vocalen zwepen het geheel wel lekker op.. :mega:
 
Echt heel erg lekker zeg! Ik denk dat dit prima pruimen valt op festivals. Lekkere percussie. Waar komt die vandaan? Eigenlijk zou je nog zo'n juichkoortje erin moeten stoppen :).
 
Bedankt Pat en dokter! :okdan:

Percussie bestaat uit: ± 4 congaloops, 2 bongoloops, 2 congarolls en meer dan 10 singleshot samples.
Samples en loops (ook hihats e.d.) zijn .wave files (o.a. sample van Shadow Of The Beast - The Cavern amiga game) en de Ueberschall VST (verschillende soundbanks).

Hmm.. een juichkoortje.. niet eens zo gek ik heb nog wel een map met crowd samples. :eureka:
 
Laatst gewijzigd:
Lekker! diep, swingend, rollende percussie, goeie opbouw, lekkere hihats en een mooi stereoveld.
Enige puntje van kritiek is de distolead. Wel vet maar slipt de mix dicht. Ik zou die dan enkel als fx element hier en daar gebruiken inplaats van als lead.

Benieuwd naar meer in dit stijltje!
 
Back
Top