superstille audio PC

ben zelf ook bezig om tzt een nieuw PC systeem te bouwen en zit te denken om de 'kast' in andere kamer te zetten

tegenwoordig kosten verlengkabels voor de monitor(s) en de rest niet zo heel duur meer

je kan zelfs een externe CD/DVD speler erbij gebruiken ......


stiller kan volgens mij niet....


greets
 
Origineel geplaatst door Riezz73
ben zelf ook bezig om tzt een nieuw PC systeem te bouwen en zit te denken om de 'kast' in andere kamer te zetten

tegenwoordig kosten verlengkabels voor de monitor(s) en de rest niet zo heel duur meer

je kan zelfs een externe CD/DVD speler erbij gebruiken ......


stiller kan volgens mij niet....

[OFFTOPIC] Jawel, namelijk mijn pc! M'n geluidskaart doet 't nie.... :D [/OFFTOPIC]
 
hehe das balen dan... word het toch zelf zingen...
 
Bericht door een moderator:
Heren... een beetje serieus graag!
 
Sorry Hanz, maar ik vind hem wel grappig hoor. :D Moet toch ook kunnen hier?
 
Tuurlijk! :)

Ik bedoelde ook niet alleen het bericht van Mario, ook de twee berichten daarvoor.
Mijn punt: ik zou het jammer vinden als de nuttige info uit deze topic 'verdwijnt' in lading onzin.
 
Ik ga voor een stille kast met waterkoeling. Hoe mooi is deze koeltoren van Zalman:
http://www.zalmanusa.com/usa/product/view.asp?idx=63&code=021

Te gebruiken voor tegelijkertijd de CPU en de GPU (videokaart processor), muis stil en nog design ook :)
In combinatie met een stille kast, seagate barracuda-harddisks en een fanless-voeding, heb je echt wel even een stille computer. Zo ga ik de mijne dan dus ook bouwen :)
 
Dat wou ik nou net zeggen: Koop een Zalman Resorator en prop alles in een vette transparante sunbeam kast (69,- E bij Mycom). Dan kan je nog een Zalman voeding nemen die echt superstil is, of een totaal fanless voeding. (ben merknamen ff kwijt). Als je een chipsetfan hebt vervang je die met een koelblokje van Zalman. Wat lampjes in de kast voor het stoerheidsgehalte en hoppatee, een vet stil systeem! Dan kunnen eigenlijk alleen nog maar je hd´s misschien (afhankelijk van het type) een beetje geluid maken, maar daar zijn ook weer verschillende oplossingen voor.
Succes!
 
Antec maakt hele mooie kasten ja :)

Ik vind de antec sonata wat mooier dan bovenstaande. Deze is voor rond de 110 euro te verkrijgen. Er zit een zwaardere 380 watt voeding bij. Antec voedingen worden als beste getest in veel reviews en zijn erg stil.
Ik heb zelf ook deze kast en de meeste herrie uit mijn pc komt van mijn hardeschijf af, niet van de fans.


antec sonata
 
Origineel geplaatst door AAD
Antec maakt hele mooie kasten ja :)

Ik vind de antec sonata wat mooier dan bovenstaande. Deze is voor rond de 110 euro te verkrijgen. Er zit een zwaardere 380 watt voeding bij. Antec voedingen worden als beste getest in veel reviews en zijn erg stil.
Ik heb zelf ook deze kast en de meeste herrie uit mijn pc komt van mijn hardeschijf af, niet van de fans.


antec sonata

Dat was bij mij ook het geval. Ik heb mijn herriemakende (hoge fluittoon) WD ingeruild voor een vrijwel stille Seagate. Ik heb gehoord dat de nieuwe Hitatchi's nog stiller zijn. Verder is mijn voeding een FSP voeding. De voedingen van Nexus en Antec worden ook door FSP gemaakt, je betaalt er alleen een stuk meer voor. Deze kost maar € 35,- en is muisstil.
 
Back
Top