Losse PG-200

Om even terug te komen op jou commentaar Nicolas 2000, als je 100 euro prijsverschil tussen een JX3P/PG200 en een JX8P/PG800 niet gerechtvaardigd vind om voor de extra's die de JX8P heeft meer te betalen is dat natuurlijk jou persoonlijke mening.
Er valt over beide wel wat te zeggen, sommige willen liever de JX3P omdat die hetzelfde filter heeft als de Jupiter 8.
Hij klinkt goed, maar ik persoonlijk vind ik de JX8P toch de flexibeler en dat die nou geen JP-8 filter heeft interesseert me niets, klinken als een JP-8 doet de JX3P ondanks het filter toch niet :eureka:
 
De 3P is met z'n 80ies skisuit look natuurlijk wel veel veel mooier dan de 8P :)

Het oog wil ook wat ;)
 
Laatst gewijzigd:
Grappig dat de hier genoemde synths van Roland zo vaak worden vergeleken als "x is beter dan y" terwijl ze juist fantastische aanvullingen op elkaar zijn. Ieder is goed in z'n eigen ding - gewoon allemaal samen gebruiken :-)
Maar goed, om weer op de PG-200 terug te komen: je kan ook voor die Patch Editor ( http://www.kiwitechnics.com/patcheditor.htm ) gaan natuurlijk, dan ben je meteen voor meerdere synths klaar. Heeft natuurlijk niet de retro waarde van een PG.
 
Ik heb inmiddels een 3P met programmer en het werkt wel erg makkelijk (natuurlijk). Zolang ik niet dringend geld nodig heb voor iets anders houd ik 'm dus maar.
 
Zou ik ook maar doen, denk dat de set (JX3P/PG-200) meer opbrengt dan afzonderlijke verkoop.
Je kunt natuurlijk de JX3P ook verkopen en de PG-200 houden, puur om dat die stukken zeldzamer is ;)
 
Back
Top