• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mooie spulletjes: synths, converter, preamp

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ender200

Ingeburgerd
Lid sinds
12 januari 2009
Berichten
47
Ik wil een studio upgrade gaan doen, maar zonder geld lukt dat niet ;-) Vandaar een paar spulletjes in de verkoop:

RME Adi 8DS converter:
Goed klinkende converter met 8 analoge ins en outs, Adat optical in en out & SPDIF. Ik gebruikte hem om via Adat 8 extra (beter klinkende) inputs door mijn Digi 003 rack+ binnen te halen in ProTools. Daarmee kon ik mooi de matige converter en de klok (ik klok via de RME) van de Digi omzeilen. Werkte perfect! Echter, ik stap over op PT HD met een Lynx Aurora. De RME kost tegenwoordig nieuw 1.446 euro (iMuzique).

Mijn prijs: 750 euro

Roland JV2080 synth module:
Dit is een werkpaard dat nog altijd prima klinkt. Wat vooral erg handig is zijn de 8 slots voor de expansion cards van Roland. Ik doe de drums & bass card (SR-JV-80-10; doet op Marktplaats 75 euro) er gratis bij. Deze bak heeft een polyfonie van 64 en kan eigenlijk alles. Check ook de reviews op Harmony Central.

Mijn prijs (inc expansion): 250 euro

Aphex 207 preamp:
Zeer strakke 2 kanaals preamp met achterin XLR ins/outs en line out en bovendien op het front twee di ingangen. Je kunt dus ook bas en gitaar inpluggen. Hij klinkt goed, maar ik verkoop om straks 1 kanaal top preamp te kopen (met wat geld bijleggen natuurlijk) Check ook deze review in ProAudioReview. De Aphex is 1u in je rack en is in prima staat.

Mijn prijs: 225 euro

Akai S5000:
We weten allemaal wat de Akai S5000 kan. Dit is een sampler met 16 outputs, 32 midi kanalen (2 sets van 16) dus erg veel parts tegelijk mogelijk. Wat belangrijker is: de filters van Akai klinken geweldig. Daar kan software sampler tegenop. Dit is een sampler met ingebouwde hi-end synth mogelijkheden. Ik heb er erg mooie dingen mee gemaakt. Probleempje: bij het opstarten zegt hij dat er een probleem is met de harddisk. Ik heb geen zin om hem weg te sturen en te laten maken. Daarvoor gebruik ik hem te weinig. Zonder deze harddisk malheur zou ik hem verkopen voor 500 euro. Dit is er dus een voor een handig forumlid of die er een nieuw harddiskje in wil stoppen.

Nu is mijn prijs: 200 euro

Oh ja, bij voorkeur afhalen hier in Baarn...
 
Prijsdaling RME Adi 8 DS

Prijsdaling RME Adi 8 DS

Niemand voor de RME Adi 8 DS? Is een hele strakke converter en in nieuwstaat. Kan met SMUX tot 96Khz. Met veel opties qua ins en outs. Acht analoog + 8 Adat of optical, TDIF etc... Klinkt goed en is bijvoorbeeld te gebruiken om de matige klok en converters van je digi/Avid interface mee te omzeilen. De Adi 8DS staat ook veel in mastering studios.

Prijs was 750. Daar doen we wat vanaf: 725 euro

Wie neemt hem mee? (hij staat in Baarn, nabij Afoort/Utrecht/Hsum)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top