• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MAckie HR824 MkI/ diversen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

blueystudios

Nieuwkomer
Lid sinds
8 januari 2010
Berichten
18
Hallo

Te koop met pijn in mijn hart:

1) Mackie DXB 200 (digital xbus) volledig gereviseerd door Mackie Benelux, oa: nieuwe touchscreens, nieuwe motorized faders, nieuw moederboard en voeding. Zelfs alle knopjes waar de tekst iets afgesleten was zijn vernieuwd.

Geweldig apparaat, en het euvel waardoor hij negatieve kritiek kreeg is dus verholpen.

In de cardslots:
3 x 8 mic/line cards - 24 mic pre amps en outputs
3 x adat card - 24 optische in/uitgangen voor bijvoorbeeld een HD recorder, of extra mic preamps
1 x Firewire card 24 in - uit
1 x digital card (AES BUs, SPDIF, Wordclock, etc
1 x main outs card

Verder staat de Harddisk vol met plug in bundels (waves etc)

2) Origineel Argosy meubel voor de MAckie DXB in goede staat. Tevens heb ik hier zelf de bijbehorende 19inch kastjes op wielen (zie foto) bij laten maken. Hij heeft ook nog een aantal 19 inch units space in de tafel zelf.

3) Midi interfaces, noodzakelijk om de Xbus als DAW controller aan de cmputer te linken. Met 1 druk op de kop complete controle, twee extra schermen en 25 gemotoriseerde faders! Tevens meterbrug. Met afstand de mooiste DAW controller aller tijden. Routing wordt ook een fluitje van een cent, omdat alle kanalen via alle randapparaten en weer terug de daw in te routen zijn.

4) Mosses en Mitchel Patchbay. De beste die er is (500 euro plus). En daarbij:

5) Alle bekabeling naar Dsub25 (tascam voor alle mic in's, en randapparatuur. Ook de Patchbay is op deze manier bekabeld. Alles met studio kwaliteit multikabel. Dat is alleen al 900 euro aan kabel, de pluggen niet meegerekend!

Op het moment is hij als volgt bekabeld: 8 in/out voor life room, 8 verdere via Patchbay, 8 in/out voor 19 inch rack 1, 8 in out via 19 inch rack 2.

6 Digitech digital patchbay om via SPDIF meerdere apparaten aan te sluiten.

enz, enz.

Bel gerust voor meer info of kom eens kijken voor een demo.

Let op: dit is een waanzinnig mooie studiotafel van top kwaliteit, die ook voor life gebruik geschikt is. Extreem veel mogelijkheden. en.....gebruiks klaar. Ik installeer hem bij je . Computer erop via FW, speakers er aan (zie mijn andere advertentie) en draaien maar.

Ik heb deze tafel in de loop der jaren zelf zo gemaakt en ben daar trots op. Ik moet hem wegens omstandigheden helaas verkopen en dat doet me pijn. Bespaar me dus ajb de flauwekul biedingen. Dit " setje" heeft nieuw ver over de 20.000 euro gekost en alleen de kaarten zijn al 3000 euro waard bij losse verkoop op Ebay.

Mijn prijs: 4000 euro. Meer mag, minder niet

PM als je meer wilt weten
 

Attachments

  • IMG_9287.JPG
    IMG_9287.JPG
    116,5 KB · Bekeken: 155
  • IMG_9283.JPG
    IMG_9283.JPG
    95,6 KB · Bekeken: 124
  • IMG_9284.JPG
    IMG_9284.JPG
    90,9 KB · Bekeken: 121
  • IMG_9285.JPG
    IMG_9285.JPG
    105,1 KB · Bekeken: 124
  • IMG_9286.JPG
    IMG_9286.JPG
    87,6 KB · Bekeken: 118
MAckie HR824 MkI

MAckie HR824 MkI

Hallo,


Te koop: met pijn in mijn hart. De beste Studiomonitors die ik ooit gehoord heb!

Waanzinnig strak en gedetailleerd geluid door bi-amped laag en hoog met geintegreerde versterkers. Instelbaar zodat ze in elke ruimte top klinken, met laag membraam aan achterzijde voor extra gedetailleerde laag weergave en 8 inch woofers.

Dit is de Mk1 die door de meesten als beter worden beschouwd dan Mk2.

De Mk2 kost tegenwoordig nog 900 euro per stuk.

Deze zijn niet nieuw, maar in perfecte staat. Ik gebruik ze helaas veel te weinig.

750 Euro per twee.
 
diversen

diversen

te koop wegens inkrimping studio:

Behringer composer mdx 2000 - 60euro (2 voor 100)
Behringer Ultragain pro mic 2200 - 50 euro
Apogee Duet 1 (werkt prima, maar heeft wat krasjes) 125 Euro
AKG Solid tube buizen mic - 450 Euro
Haun MBC 660L matched pair klein membraam mics - 225 Euro (zgan)
Behringer DSP8000 Equalizer (paar lijntjes in display) - 95 euro

PM voor meer info
 

Attachments

  • solidtube.jpg
    solidtube.jpg
    4,2 KB · Bekeken: 128
  • IMG_9292.JPG
    IMG_9292.JPG
    70,3 KB · Bekeken: 126
  • IMG_9291.JPG
    IMG_9291.JPG
    116 KB · Bekeken: 136
  • mic2200.jpg
    mic2200.jpg
    12,2 KB · Bekeken: 137
  • FullSizeRender-14.jpg
    FullSizeRender-14.jpg
    83,1 KB · Bekeken: 122
vergeten: JBL control sub 10 - 125 euro
 

Attachments

  • MDX2000.jpg
    MDX2000.jpg
    42,7 KB · Bekeken: 117
  • FullSizeRender-10.jpg
    FullSizeRender-10.jpg
    35,8 KB · Bekeken: 131
Behringer composer mdx 2000 - 60euro (2 voor 100)
Behringer Ultragain pro mic 2200 - 50 euro (VERKOCHT)
Apogee Duet 1 (werkt prima, maar heeft wat krasjes) 125 Euro (VERKOCHT)
AKG Solid tube buizen mic - 450 Euro
Haun MBC 660L matched pair klein membraam mics - 225 Euro (zgan) (VERKOCHT
Behringer DSP8000 Equalizer (paar lijntjes in display 50 euro
JBL Control Sub 10 - 125 Euro (VERKOCHT)


 
VErder beschikbaar voor de liefhebber:

Vintage:

Symetrix 501 Compressor (met Valley people VCA) perfect voor bas en gitaar!
Twee stuks beschikbaar in uitstekende staat, klassieker. Samen tot stereo te koppelen
200 euro per stuk (350 voor 2)

UREI 537 EQ. Werkt top, maar de knopjes van de schuiven missen. Waanzinnig apparaat, doet echt wat met je geluid. Top op electrische gitaar en bas, 70's en zeldzaam aan het worden.
250 euro, niet minder

Roland S10 sample keyboard. Oldie. Met een doos vol discs. Werkt goed
150 euro

Kitty Hawk Quattro Tube pre amp - 19 inch rack gitaar preamp met 4 stages. Buizen vervangen. Zeldzaam
250 euro

Roland GP 16 (19") - alle 80"s gitaar effects in 1 box - 50 euro

Peavey spectrum bass - 80's bass synth in rack unit - 100 euro

EMU proteus 1 POP/Rock 80's modue in rack unit - 75 euro

Hammond GM1000 - 1/2 19" rack unit met de echte hammond sounds - 50 euro

PM me maar als je ergens in geinteresseerd ben, dan stuur ik wat foto's . Alles is in prima staat.
 
nog beschikbaar


Vintage:

Symetrix 501 Compressor (met Valley people VCA) perfect voor bas en gitaar!
Twee stuks beschikbaar in uitstekende staat, klassieker. Samen tot stereo te koppelen
200 euro per stuk (350 voor 2)

UREI 537 EQ. Werkt top, maar de knopjes van de schuiven missen. Waanzinnig apparaat, doet echt wat met je geluid. Top op electrische gitaar en bas, 70's en zeldzaam aan het worden.
250 euro, niet minder



PM me maar als je ergens in geinteresseerd ben, dan stuur ik wat foto's . Alles is in prima staat.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top