stel een vraag aan Jean Michel Jarre

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
leip dat je alleen dat uit mijn post vist en de rest negeert hehe
 
als het een moddergooigevecht word dan sluit hilltree een topic altijd op een moment....standaard iets wat hij doet...... ongeacht wie er gelijk heeft.... je opmerkingen vind ik vals .....dus ja ik kan ook heus wel gemeen terugschelden maar ik hou me dus in ....

nu weer ontopic : over een week dan is de sluitingsdatum en ik hoop natuurlijk dat jean michel jarre mn myspace bezoekt.....dat zou ik rete-cool vinden...ha ha ook al is ie tegenwoordig al een flink oude opa aan het worden....toch lijkt me het leuk en ik ben al snel blij met een klein bezoekje...."gewoon voor de fun"
 
Ik heb er even over nagedacht maar ik kan niet begrijpen dat het 'fun' is dat JMJ je myspace bekijkt. Maar toch succes ermee dan maar...!
 
pb'en en negeren gaat ook , ben net het boekje de eeuwige terugkeer van het fascisme aan het lezen, rob riemen, daar kan pb'en en negeren dus niet.
jmj heeft u de nederlandse vertaling gelezen of het franse orgineel van bovensgenoemde boekje gelezen , geschreven of van muzak voorzien ? ( gaarne geen antwoord via myladyspace , want daar krijg ik rode linkse puntjes van).
dank u sinterklaas mikel tuin
 
Laatst gewijzigd:
JMJ ....'k Hoef em niets te vragen.

Z'n muziek zegt me genoeg 8)

Over enkele weken sportpaleis Antwerpen, tickets liggen al klaar :okdan:
 
Het oude werk tot en met revolutions is wel oke, maar daarna alleen maar bagger helaas.
Als ik hem iets zou mogen vragen, dan zou ik wel het antwoord willen weten op de vraag waarom er hele stukken van Music for Supermarkets terug te vinden zijn op Zoolook en Rendez-Vous, terwijl er beweerd werd dat er slechts 1 exemplaar van Music for supermarkets zou zijn (dat is ook wel zo geloof ik) en alle mastertapes vernietigd zouden worden. Dat laatste is kennelijk niet helemaal waar. Ik zou me als koper van Music for Supermarkets flink genaaid voelen als drie kwart van dat album gewoon op Zoolook en Rendez-Vous staan in ieder geval.

Maar even serieus. Je denkt toch niet echt dat Jarre je my space gaat zitten lezen he?
 
Laatst gewijzigd:
Maar even serieus. Je denkt toch niet echt dat Jarre je my space gaat zitten lezen he?

ha ja zijn hobby is ook het luisteren naar muziek ( ook van anderen ) en ja ik heb al een paar keer beroemde mensen ( eenmalig ) op mn myspace gehad en daar was ik wel trots op... dus ja ik blijf hopen hey?
 
ja waar ik op hoop? ja stiekem ha ha dat ik ooit een mail van hem krijg en dat ie mn muziek gehoord heeft.... ja maar is wel kleine kans dat weet ik ook

ik kreeg al een keer een mail van Vanessa Doau uit amerika... ( is ook redelijk beoemd in amerika ) ...... ja dat is wel cool voor mn cariere hey? maar ja nu is alles weer stil bij mij ( saai ook ) .....
 
Dit MOET een hoax zijn gewoon...
 
t kan bijna niet anders idd...


Ik heb jmjmanuel niets te vragen eigenlijk...
 
Is er een vraag die je altijd al aan Jean Michel hebt willen stellen ?? (en
dan doelen we bijvoorbeeld niet op algemeen bekende feiten, voor de hand
liggende vragen en reguliere vragen die al (meer dan) eens gesteld zijn),
dan krijg je nu de mogelijkheid om hier persoonlijk van Jean Michel
antwoord op te krijgen!..

Mijn vraag aan hem:

Wat vind je van stalkers?
 
Deze actie is ontstaan omdat er geen meet and greet na het concert in ahoy kan plaatsvinden. Of je blij moet zijn om een vraag te stellen...
Vind het al heel leuk dat ik m een keer de hand heb mogen schudden!

Maar ik zou m eens vragen of ie een unplugged album wil maken en van te voren een paar muzieklessen wil volgen.
Heb nou niet het idee dat het zo'n geweldige toetsenist is.
 
ik hoop dat ie snel equinoxe live in your living room gaat doen met al zn analoge gear :okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top