stel een vraag aan Jean Michel Jarre

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ah kijk : unnu draad om je niet vooral en anders ook nie aan het onderwerp te houden : want ik zit aan de anti psychotische middelen : wat Rubbah al wist te vermelden : als ik al vragen had zou iik ze in m'n roze olifant proppen : om ze vervolgens via 'n pseudo kopje Kup A Soup m'n dikke darm in te drukken want ja hey ha ha : ik poep nou eenmaal uit m'n mond : .... : ......... : ..... ik snap eigenlijk niks van morse : daarom tiep ik puntjes en zwets alles onder met m'n ha ha : modellenkop : en ik heb natuurlijk hier op m'n bank ha ha he dus : Jarre tussen m'n benen liggen : vrienden en buurman tegelijk van Speedy R. de Vries... ik kan wel beter maar hij snapt niet hoe de koffie smaakt : ha ha ja dus je weet wel hoe die dingen gaan ha : diep en hard : zo omgeveer 7 meter : totdat je de heimlich greep doet : toen kwam z'n eikel ha ha : via m'n huig eruit : uit endelijk ben ik die ginger kid van al die Youtube filmjes en kom jullie leven : ha ha in ruilen voor bonus punten bij de Albert Heyn voor Sparky poppen die ik dan : ha ha bij die schimmel van die mongool op da paard met die staf : ha in z'n neus boor he ha ha : ...... : ... : ....... : ....... : gisteren nog uit gewoond door 465767 pietermannen ha ja : ik kan wel beter krijgen maar hun vonden me het lekkerst : dus nu doet zitten pijn en moet ik op m'n kop tikken ha ja : ... : z'n staf zit er ook nog in ha ja : vooral die krul voel je wel maar ja he : hij woont bij me om de hoek in zo'n boot van 100 miljard miljoen maar dat vinden ik en ha m'n werkster te duur en te veel poets werk dus ja : nu ga ik verder met m'n leven en : ho o ja ik heb ook nog 'n stom bericht van Partyflock waar ik 'n poesje ben : waar iemand iets over m'n ballen zegt ha ja lees maar : en dit staat tussen m'n foto's : ha ja weinig opzienbarend maar wel lekker vin ik ja ha : maar ik ga nu verder met m'n leven wat jullie snappen me toch niet ha ja : ....... : ..... :... ha ha : oh wacht nee ha ja dag dus en want tot nu toe kak ik uit m'n mond en niet verder : want mijn buurman is iemand waar jullie ook geen zak om gevan ha : ... : ....... : . ha
 
...als Edwine 'n hoax is zou ie er 'n prijs voor moeten krijgen.

En ja Boelie, je kan me boeken.... is het voor m'n "spoken word" van hierboven?
 
Bericht door een moderator:
Omdat dit inmiddels nergens meer over gaat sluit ik deze draad
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top