Fenix XL (Dutch synth)

Baal wel een beetje dat de aanbetalingsronde later start.

Geld is er en brandt inmiddels aardig..........ga nu zelfs twijfelen over de sequencer.
Misschien toch 2pp+brains en een rene kopen en nog wat euroracks.......is goedkoper en heeeeeeel vet.

Ik hou me in.......hou me tegen.
 
Geld is er en brandt inmiddels aardig..........

Er zijn 3 "logische" opties;
nummer één: het brandt door je hand en je geeft het uit.... (dan hoor ik later wel van je hoe erg je het vindt en nog meer spijt van hebt :P)
nummer twee: je hebt nog 3 weken geduld en doe een aanbetaling bij Bert
nummer drie: in een verstandverbijstering/op een helder moment geef je het aan mij :okdan:

Komende periode gaan er wsl nog 2 vintage monosynths uit, scoor ik tussentijds bij de Ikea nog 2 of 4 kastjes model Rast voor een tientje p/st.
Daarna heb ik nog 12 stukken rackprofiel van 6he nodig.....

Komende ga ik tijd nix meer uitgeven ...
Alleen maar meer oppotten voor de Fenixxxxxxxxxxxxx's en sequencer :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Heej Jean, om je even op het spoor te houden...
Gisteren mijn eindbestelling gedaan:
1 * Fénix II (Synthesizer).
1 * Fénix III (Sequencer).
1 * Set 1 kabels.
1 * Set 2 kabels.
1 * Wooden site panels synthesizer.
1 * Wooden site panels sequencer.

wooooooooooooooooooooooooooooooooot, geld staat klaar op de bank en een leuker alternatief om het aan uit te geven weet ik niet:)
 
Er stond in de mail iets over prijzen nu en prijzen later, dus ik heb liever die van nu:)

Net die Rene bekeken en echt warm wordik er niet van...
 
Was Dinsdag ik de UK bij een grote modular liefhebber en die zit ook op het vinkentouw!!
 
wat een vette bak wordt dat zeg, geluidsfragmenten klinken vet! meenemen naar de volgende synthmeeting graag :)
 
geweldig,
hoe is de stand van zaken, al iemand verdere info ?
het zal een goed 2011 worden met deze monsters in aankomst !
 
Laatst gewijzigd:
Ken het verschijnsel.........

Als je nou weer ziet wat er op de NAMM aangekondigd wordt op modulair gebied.......

Ik ga denk ik maar ontzegging tot mijn rekening aanvragen.

goede reden voor mij om niet serieus aan modulair te beginnen - het einde is zoek.....

misschien moeten jullie even checken of je niet alvast mag betalen. succes met de stressbal.
 
Back
Top