Armin is weer de beste plaatjesdraaier vd wereld !!

@ytse: gamemaster is een classis idd:okdan: en the first rebirth helemaal:)
@raphie die axwell teenage crime track is best grappig en die conscindo knalde behoorlijk op dancevalley...

@jdieks:halleluja:halleluja:halleluja:hallelujahumate - 3.1 Superstition :okdan::okdan::okdan:
Als je die nu draait gaat het dak er gewoon nog steeds af....

[edit] dikke proghouse track/edit]
 
Ach, laat die gozer lekker. Ik vind er geen reet aan, maar als iemand mij £££££ zou geven om wat trans plaatjes te draaien zou ik er geen nee tegen zeggen. Zelfde geval met al die volkszangers, X-factor Simon Cowellised shite, "toppertje", boy- "bands", girl-"bands", en die Er en Bee en "gangster" rap hype van de laatste 10 jaar. Gefabriceerd en nep, maar de marketing is lekker en mensen lopen elkaar rustig achterna.

Als ik het zou kunnen zou ik het ook doen :D
 
Dat kan best , en ze komen echt allemaal voor Armin :dj: en niet voor de drugs , drank en sex ;)

Als t ergens a-relaxed is om uit je dakkie te gaan is t in zo'n stadionparty!
Dus die vlieger gaat volgens mij niet echt op!

Ben bang dat ze echt allemaal die 100 neerikken voor die gast!
Anders gingen ze wel naar een illegale voor gratis! Daar zijn veel betere en goedkopere drugs en booze te krijgen.
En zelfs sex kun je daar ongestoord hebben als dat per se moet!
Zie ik nog niet gebeuren in t gelredome!
 
er is geen anti armin hype, eerder misschien een anti armin hyper hype..
iedereen gunt t armin maar gaat in tegen die lui die armin de godstatus geven, dat is t een beetje
raphie creert de anti armin hyper hype door kwaliteit en succes te verwarren om er later zelf tegenin te kunnen gaan
top shit ouwe!
 
En Armin heeft wederom een uitverkocht Gelredome voor "Armin Only" (ook niet voor de eerste keer trouwens) stadions vol betalen grif om hem te zien optreden. Zal die toch wel iets goed doen. Zie ik die azijnpissers hier nog niet doen. :)

Ach, ik kan hele zalen leeg draaien als het moet :D
 
er is geen anti armin hype, eerder misschien een anti armin hyper hype..
iedereen gunt t armin maar gaat in tegen die lui die armin de godstatus geven, dat is t een beetje
raphie creert de anti armin hyper hype door kwaliteit en succes te verwarren om er later zelf tegenin te kunnen gaan
top shit ouwe!
Onzin! ik deel gewoon de feiten, jij maakt er een "god Status" issue van, dat zit echt alleen maar bij jouw tussen de oren hoor.

Ik ben geen fan, maar vind z'n hoe hij z'n ding doet niet naat, altijd goed naar m'n zin tijdens z'n sets. Maar heb wel respect voor hoe hij zichzelf als product kan vermarketen en jaar na jaar succesvol BLIJFT.
 
Je moet niet hele tijd op de persoon spelen raphie je zegt wel heel erg vaak "Armin is succesvol en jullie niet, dus jullie mogen er niets van zeggen" , de meeste dingen die er gezegd worden zijn nog altijd meningen en geen feiten, dus big deal !?!?

Ieder zn ding, leven laten leven, etc enz
 
Laatst gewijzigd:
armin is de snelste plaatendraaier van het wilde westen.
zet snel z´n cd aan, en houd dan zijn handen in de lucht, zoiets als ¨kijk, Met losse handen¨.
en het publiek trapt er nog steeds in.
de mazzelpik.

en ik wens hem het beste toe, en nog veel meer sucsen en geld en drank en lekkere wijven.

maar ik blijf het ronduit zielig vinden om een tegenvallende verkoop meteen te wijtten aan al die downloaders.

aan dat verhaal klopt namelijk iets niet.
als je verkoop hoog is, dan is je product een hit, en zal zeer waarschijnlijk ook veel gedownload worden.
als de verkoop laag is, dan heb je gewoon bagger geproduceerd, wat zelfs in de schilderswijk niet gevreten wordt.
in dat geval zal de download ook laag zijn.

dus, een hoop gezeik om niets.

:koffie:
 
hey hey cd's aanzetten is een kunst hoor!
en stel je voor dat de lichtshow het niet meer doet, dan stelt het helemaal niets meer voor :dj:
 
Je moet niet hele tijd op de persoon spelen raphie je zegt wel heel erg vaak "Armin is succesvol en jullie niet, dus jullie mogen er niets van zeggen" , de meeste dingen die er gezegd worden zijn nog altijd meningen en geen feiten, dus big deal !?!?

Ieder zn ding, leven laten leven, etc enz
Nou ja zeg.... ik geef gewoon aan wat die gozer wel doet, als je zelf de conclusie trekt dat jij dat niet doet?!? tja daar kan ik niks aan doen.

En mijn post hierboven was een reactie op Fjoesz, die even lekker probeert over mij heen te zeiken.

Weet je wat het probleem is? dat je geen Armin ridiculisatie topic moet starten als je geen echte ammo hebt om hem grondig af te kunnen zeiken. Was je hier over Frans Bauer begonnen had ik hetzelfde tegengas gegeven. En aangaande succes, dit topic staaft het oude hollandse gezegde maar weer eens des te meer: "De beste stuurlui......"
 
Weet je wat het probleem is? dat je geen Armin ridiculisatie topic moet starten als je geen echte ammo hebt om hem grondig af te kunnen zeiken

Word eens wakker, ik heb nog geen enkel negatief/pofitief woord gerept over Armin v Buuren. Dus wat nou "beste stuurlui" ???
 
Volgens maakt Armin het zelf geen reet meer uit dat ie em weer gewonnen heeft... Hij heeft in ieder geval oprechte passie voor muziek en is nederlands dus ik vind t allemaal prima... maar waarneer gaat ATB nou eens op de eerste plaats komen??? die verdient het echt omdat ie grondlegger van die hele trance-beweging is.....:?
 
en mijn reactie was weer een reactie op jou
zo blijven we door gaan he?

het is allemaal zo subjectief
en jij wil het objectief maken door zn succes als argument te gebruiken
ook al zouden 6 miljard mensen die shit te gek en verheffend vinden, dan nog vind ik t flinterdunne baggerpoep die vooral erg geschikt is voor 1 celligen :)

je geeft aan dat het zo breed is allemaal, dat er zoveel te vinden is qua diepgang tussen die bagger
ik denk van niet, ik vind het voornamelijk eenheidsworst

daarnaast maak je nog de fout dat je mensen die een mening hebben als de mijne gaat vertellen dat ze die mening niet mogen hebben vanwege wat ze zelf wel of niet presteren in muziek
ik pretendeer nergens betere diepgaandere verheffendere muziek te maken dan mijn muzikale goden maar dat neemt niet weg dat ik een mening mag hebben over muziek..

er wordt in deze draad ook vooral gereageerd op mensen die armin zn meuk te gek vinden
ik denk niet dat ze de persoon armin als minderwaardig bestempelen door wat ie maakt
 
misschien slotje op deze thread?
iedereen gaat kissebissen en uiteindelijk is het een totaal nutteloos topic
 
Back
Top