Armin is weer de beste plaatjesdraaier vd wereld !!

Uhhh,.. volgens mij is t zo,. dat als t op een kwestie van smaak aankomt,.. dat dan de meeste stemmen gelden!!!
Als je t normale niet normaal vind,.. dan ben je dus zelf abnormaal!!!

Boeit niet verder,.. maar dit wordt best een beetje een domme discussie waarin men de kwestie van smaak verwart met kwaliteit en kwantiteit.
Smaak valt nou eenmaal echt niet redelijk te betwisten !!!
Leuk bedacht,. knap gemaakt,.. dat kan gewoon jongens,. ookal is t niet jouw ding,.. ook hardkerners,..superzagers en puriteinse pianozems mogen andermans werk respecteren en waarderen!
Snap dat de tolerantiegrens erg laag ligt in deze tijden van Geert,.
Maar wij als muzikanten onder elkaar hoeven daar echt niet aan mee te doen!
Leven en laten leven dudes!

Juist :okdan:
 
En Armin heeft wederom een uitverkocht Gelredome voor "Armin Only" (ook niet voor de eerste keer trouwens) stadions vol betalen grif om hem te zien optreden. Zal die toch wel iets goed doen. Zie ik die azijnpissers hier nog niet doen. :)
 
Fransje bauer trekt die elk weekend vol als het moet.
Toppers zijn ook steevast uitverkocht.
 
dus dat zegt niets over de "kwaliteit" van de muziek.
maar ik geef m groot gelijk, als je de logge massa zover krijgt om veel geld voor je neer te tellen, you go girl!! Cashen met die hap, denk dat zijn muziek in dat kader ook meer marketing is dan eigen smaak. Maar wie zal het zeggen. T lijkt me een sympathieke gast, dus van mijn kant gun ik het hem van harte.
 
klopt, maar geeft toch aan dat "het gros" het leuk vindt. Sterker nog leuker vindt dan jouw of mijn muziek :) Of zijn wij alemaal mensen die niet beroemd willen worden of de juiste marketing kruiwagen hebben gemist?
 
Eens, maar 100 euro uitgeven voor een beetje lifestyle terwijl je er eigenlijk geen drol aanvindt?
doe jij toch ook niet lijkt me? je gaat niet voor je verdriet zo'n kaartje kopen "om er bij te horen toch" ?
 
..., maar je kunt niet alles "waar je toevallig op kan dansen" kut vinden...

Jawel hoor.


Maar dan heet je Bass :D
 
Was ook maar 'n geintje ==> :D
 
armin only is eender als zoiets als sensation.

Veel echte liefhebbers zie jeer niet lijkt me, wel veel mensen die ook eens naar een houseparty gaan....
 
Van mijn part geeft ie healings, hij krijgt er stadions mee vol en heeft dus succes! :)
 
mja, maar dat is niet perse kwaliteit, zoals eerder opgemerkt is. Je kan niet ontkennen dat Armin een merk is.

Niet dat dat persee slecht is meteen...... maar als iedereen het lekker moet vinden is het al gauw een soort van allemans vriend. Zoals bv een Bigmac en niet zoals een gerecht van Jonnie Boer van de librije.
Dat zijn gauw te ingewikkelde verfijnde smaken, en lust je die niet dan is het kut, maar kan je het wel waarderen dan zitten er zoveel meer tonen van smaak in en dat is de meerwaarde van bv meer
Techno achtige muziek.
 
Back
Top