Welke analoge compressor / limiter ?

Mja, je hebt ook ableton, daar zit een sidechaincompressor in. bespaard je weer 38 euro.
Je mot ook nog kabels kopen misschien.

Kan je van dat geld weer bier kopen....
 
ik zou dit juist ook ITB doen. een outboardbox koop je nu eigenlijk alleen nog maar om je totale mix te kleuren of je levels omhoog te krijgen

Wat een kul weer, waarom nou weer zo afgestompt? Probeer eens Out-of-The-Box te denken inpv de hele tijd alles ITB. Want je begint In-The-Box te denken.
 
is toch geen kul?

Het is gewoon een manier. En voor heel veel mensen is dat een goede oplossing.
De voorbeelden van de TS kun je heel makkelijk ITB doen,daarom worden deze tips gegegeven.
Dan hoeft ie geen geld uit tegeven want hij heeft de tools al.

Probeer het op zijn minst eerst even uit.

Als hij zegt ik wil alleen met hardware werken dan is het een ander verhaal, maar zelfs dan, en dan spreek ik voor mijzelf, zou ik het wel fijn vinden als iemand een goede tip heeft waar ik zelf niet aan gedacht heb.
 
Het ging mij om de uitspraak. "een outboardbox koop je nu eigenlijk alleen nog maar om je totale mix te kleuren of je levels omhoog te krijgen"

Wat natuurlijk niet zo is, dat er oplossingen zijn te vinden software matig verbaast mij niks, maar dat zet geen voet bij de uitspraak hierboven die ik ronduit kul blijft vinden.

Ik vind het ook niet goed als het zo word neergezet, nu zijn er straks mensen die echt denken dat je je outboard alleen maar zou moeten gebruiken om een mix te kleuren?!
 
je hebt natuurlijk altijd gewoon de keuze om met hardware te werken, dat ben ik helemaal eens met je.
 
Mja, je hebt ook ableton, daar zit een sidechaincompressor in. bespaard je weer 38 euro.
Je mot ook nog kabels kopen misschien.

Kan je van dat geld weer bier kopen....

Ik heb er even na gekeken maar cybermax heeft het toch wel erg getroffen met zijn Phonic compressor/limiter.
Tot nu toe heb ik ze alleen van 100 tot 250 euro voorbij zien gaan.
Anyway dit hardware compressor idee komt eerst even in de koelkast want als het goed is moet in de nieuwe Renoise die ik ga kopen het ook kunnen werken (kan ik mn Live pakket ook verwijderen, vrachtwagens - losse ladingen verhaal 8o))
 

Attachments

  • alto 8.0.1.jpg
    alto 8.0.1.jpg
    152,8 KB · Bekeken: 74
  • alto8.0.2.jpg
    alto8.0.2.jpg
    145,5 KB · Bekeken: 65
Back
Top