• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg MS-20 in heel mooie superstaat, met manual

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
De Korg MS-20 is welbekend neem ik aan, analoge vintage synth met 2 vco's en 2 filters (highpass en lowpass) die de vouwen uit je broek schreeuwen, semi-modulair. Daarom alleen wat opmerkingen over dit exemplaar:

Alles werkt 100% perfect en de Korg ziet er uit als nieuw, geen krasje te bekennen. Alle knoppen, dopjes etc aanwezig en origineel.

Er zijn 2 modificaties:

1. De interne trafo wordt omzeild, ik weet niet waarom - was al zo toen ik hem kocht en de verkoper wist het ook niet. Er is een externe trafo bij, waarop de Korg met zijn originele netsnoer wordt aangesloten d.m.v. een soort din-plug. Het werkt perfect en is verder ook niet storend. De kabel is lang genoeg, de externe trafo (klein kastje ongeveer ten grote van een flinke adapter) staat uit zicht. Ik heb nog geïnformeerd (bij een professional) naar de mogelijkheid dit terug te brengen naar origineel en dat zou in het ergste geval (als de interne trafo kapot zou zijn) rond 75 euro kosten. Ik vond het zelf echter niet nodig, omdat het perfect werkt en eigenlijk wel handig is zo.

2. Aan de trigger switch (bij het modulatiewiel) is een klein metalen schakelaartje verbonden dat voorop zit, waarmee je de vca permanent kan openzetten, je hoeft dan niet het knopje vast te houden, om de vca open te houden. Dit is erg handig als je extern audio signaal wil bewerken en het is ook zeer netjes uitgevoerd.

Verder is deze MS-20 zoals gezegd helemaal origineel en als nieuw.

De prijs is aan de lage kant, zeker voor zo'n mooie MS-20 en daarom ook vast.
Ik doe hem weg, omdat de Korg het toch niet is voor mij.

Ik ben eventueel wel geïnteresseerd in ruilen met iets anders, uiteraard met een redelijke bijbetaling waar van toepassing, + of -

Moog Micromoog Sonic6 Multimoog Source
Roland CR68 CR78 TR66 TR808
EMS wat dan ook ;-)
ARP
Transcendent 2000, JEN SX1000 o.i.d., kortom, simpele goedkope analoge synth om mee te nemen.

Ik zal vandaag wat foto's maken, ook van de mods.
 
sorry
ik had de tekst van de marktplaats advertentie gekopieerd.
prijs is 1200 vast. wacht maar tot je de foto's ziet!
 
foto's
 

Attachments

  • SAM_0437.jpg
    SAM_0437.jpg
    185,4 KB · Bekeken: 95
  • SAM_0438.jpg
    SAM_0438.jpg
    146 KB · Bekeken: 97
  • SAM_0439.jpg
    SAM_0439.jpg
    177,5 KB · Bekeken: 102
  • SAM_0434.jpg
    SAM_0434.jpg
    134,3 KB · Bekeken: 98
  • SAM_0435.jpg
    SAM_0435.jpg
    104,1 KB · Bekeken: 98
meer foto's
 

Attachments

  • SAM_0431.jpg
    SAM_0431.jpg
    171,1 KB · Bekeken: 102
  • SAM_0432.jpg
    SAM_0432.jpg
    177 KB · Bekeken: 95
  • SAM_0436.jpg
    SAM_0436.jpg
    179,5 KB · Bekeken: 100
  • SAM_0440.jpg
    SAM_0440.jpg
    169 KB · Bekeken: 98
  • SAM_0441.jpg
    SAM_0441.jpg
    203,5 KB · Bekeken: 103
nog meer foto's
 

Attachments

  • SAM_0443.jpg
    SAM_0443.jpg
    102,3 KB · Bekeken: 96
  • SAM_0442.jpg
    SAM_0442.jpg
    116,1 KB · Bekeken: 95
  • SAM_0444.jpg
    SAM_0444.jpg
    160,5 KB · Bekeken: 100
  • SAM_0446.jpg
    SAM_0446.jpg
    150,3 KB · Bekeken: 94
  • SAM_0447.jpg
    SAM_0447.jpg
    151,6 KB · Bekeken: 107
er zijn al diverse mensen die de vraagprijs willen betalen in contanten. ik heb daarop gereageerd, maar nog niks definitiefs afgesproken.
wie het eerst komt, die het eerst maalt.

in principe dus min of meer gereserveerd, maar als iemand een ruilvoorstel heeft, vind ik dat eigenlijk leuker, maar dan moet je dus wel opschieten ;)
 
ik schop helemaal niks omhoog, ik geef alleen even aan dat ie definitief gereserveerd is ;)

waarom zou ik deze willen schoppen? heb gewoon de prijs die ik eerst vergeten had nog even vermeld en wat foto's erbij geplaatst en daarna gereserveerd gezet.
vind je het erg als ik de FAQ niet lees?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top