• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg MS-20 (origineel) met MIDI-mod

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Toxyl

Nieuwkomer
Lid sinds
9 september 2018
Berichten
9
Ik verkoop een Korg MS-20 synth. Het is gemodificeerd met een Doepfer MCV4 (verborgen in het omhulsel), zodat het kan met MIDI worden gebruikt. De mod is alleen actief wanneer de V/Oct. ingang en de trigger ingang op het achterpaneel worden gebruikt. Zonder pluggen gedraagt de MS-20 zich als een gewone MS-20.

Ik heb ook het dunne netsnoer vervangen door een IEC-socket, zodat in plaats daarvan een IEC-kabel (met aarde) kan worden gebruikt. Dit vermindert ruis en verbetert de algehele geluidskwaliteit.

De zijpanelen zijn rood geverfd in plaats van het originele zwart.

Ik heb de MS-20 getest met en zonder MIDI mod. Alles werkt, alleen de volumeknop kan soms een beetje knetteren.

Dit is waar u op biedt:
- Korg MS-20 (origineel, niet Mini!)
- Handleiding (origineel)
- Instellingsvoorbeelden (origineel)
- 4 patchvellen (origineel, zeldzaam)
- Servicehandleiding (afgedrukte kopie met gedocumenteerde MIDI-mod)
- Doepfer MCV4 + voeding + handleiding
- 2 MIDI-kabels
- 13 patchkabels
- Aangepaste kabel voor MIDI Mod
- IEC netsnoer

Houd er rekening mee dat ik de MS-20 niet verzend, d.w.z. u kunt het zelf in Leeuwarden ophalen of ervoor zorgen dat het wordt opgehaald.

Richtprijs 1400,- of maak een bod.

package.JPG


front_left.JPG front_right.JPG front.JPG manuals_etc.JPG
 

Attachments

  • package.JPG
    package.JPG
    73,9 KB · Bekeken: 107
  • package.JPG
    package.JPG
    73,9 KB · Bekeken: 116
  • back.JPG
    back.JPG
    53,3 KB · Bekeken: 108
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top