JUPITER 4 voor bijna nop: dikke lol

solina

Ingeburgerd
Lid sinds
25 september 2009
Berichten
95
Hee guys,
dikke lol die spaanse nigerianen.
Dacht vanochtend ook ff leuk iets goedkoops te zien.
Dikke lol met die spanjaard Jolande van Bakel

uit onderstaande conversatie blijkt dat zij in alle advertenties de zelfde tekst gebruiken:

hello, my Roland it is like new. i do not know a lot because i got from my father and now i want to sell it. For more info about the shipping and payment methods you must to contact the delivery company SEUR Europe ( www.seureurope.us.pn ) or one of their agent at their e-mail address: Seurinternacionale@europe.com
--- El mié, 22/9/10, Melody Electronics <XX> escribió:

De: Melody Electronics <XX>
Asunto: RE: Reactie op uw advertentie: Roland Jupiter 4 Vintage Synth
Para: lucia.gomezm75@yahoo.com
Fecha: miércoles, 22 de septiembre, 2010 17:29

Hello Thanks,

great it is still for sale and I really think we gonna make the deal.!!!!

I have just one question about the Jupiter 4.
As I know, the most Jupiter 4 have a comfort zone, some types (first models) have a limited zone.
Does your Jupiter 4 also have the "comfort zone" ? I have to know this because I can connect the Jupiter 4 with my other synthesizers.

kind regards, and hope to make a fast deal
Do you have paypall or other system??

Date: Wed, 22 Sep 2010 17:02:31 +0000
From: lucia.gomezm75@yahoo.com
Subject: Re: Reactie op uw advertentie: Roland Jupiter 4 Vintage Synth
To: XX


Hello,
Still for sale, used several times but like new. I am looking for a seriously buyer, who will not make me to lose my time. Because I am from Spain and I don`t have much time I decided to ask help from a delivery company SEUR to handle the transaction for me. They have full warranty, the shipping taxes are very low and more then that you will have 5 days to inspect the package until I will get my money for it.
If you want more information's let me know. Thank you

--- El mié, 22/9/10, Ronald <XX> escribió:


De: Ronald <mellotron@live.nl>
Asunto: Reactie op uw advertentie: Roland Jupiter 4 Vintage Synth
Para: "Jolande van Bakel" <lucia.gomezm75@yahoo.com>
Fecha: miércoles, 22 de septiembre, 2010 16:10


Geachte Jolande van Bakel, ik heb belangstelling voor de jupiter 4 en heb er uw vraagprijs voor over. Kunnen wij hierover een afspraak maken? vr. gr. Peter van Es

Stuur Ronald direct een e-mail

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Ronald

E-mailadres: xx
Als u deze e-mail als spam (ongewenste reclame) wilt melden of als u deze e-mail niet vertrouwt, stuur dit bericht dan door naar spam@marktplaats.nl.

Belangrijke tips van Marktplaats.nl voor veilig handelen!
Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Lees hier alle tips van Marktplaats.nl

  • Handel in persoon: u weet precies met wie u zaken doet!
  • Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!
  • Wees voorzichtig als een (ver)koper woonachtig is in het buitenland, niet in persoon wil handelen en wil betalen met bijvoorbeeld Western Union Bank, MoneyGram of cheques.
  • Wij raden u af artikelen op te sturen naar het buitenland of grote bedragen over te maken naar iemand die u niet kent!

P.S. wist u dat... u tegenwoordig ook Diensten en Vakmensen kunt vinden op Marktplaats.nl? Voor alle klusjes in en om het huis, van Aannemer tot Zonweringinstallateur.


De advertentie:

Aangeboden:
Roland Jupiter 4 Vintage Synth

Prijs:
€ 700,00

Omschrijving:
Voor meer foto's en informatie over het product kunt u contact met mij opnemen via e-mail. Bedankt

Groep:
Muziek en Instrumenten

Rubriek:
Synthesizers

Datum plaatsing:
22-09-10

Advertentienummer:
380173925

Link naar advertentie:
http://link.marktplaats.nl/380173925

Uw gegevens:

Naam:
Jolande van Bakel

E-mail:
lucia.gomezm75@yahoo.com

Telefoon:
0765019186

Woonplaats:
Etten-leur

Link alle advertenties:
http://verkopers.marktplaats.nl/15429073
----------------
Reply Link: http://verkopen.marktplaats.nl/reply_ask_seller.php?ad_id=380173925&asq=126467192&askedBy=Ronald


 
wel jammer dat Lucia niet inging op mijn vraag of de Jupiter 4 een "comfort zone" had. Die vraag heeft ie handig ontweken....
best wel slim
 
jupiter 4 en 8 en meer

jupiter 4 en 8 en meer

Nadat Lucia alias "Jolanda van Bakel" mij aan het lijntje hield, heb ik hem gezegd dat ik maar meteen de hele partij goedkope synths wou kopen, daarna ben ik maar even verbaal flink van leer gegaan, stelletje *****.

Wat wel bijzonder geslepen is, is dat zij blijkbaar gebruik maken van een nep transport firma met wie je de zaken moet afhandelen.
Die firma zal ook wel gerund worden door de zelfde gasten.
Wel grappig, als je die website opent ( www.seureurope.us.pn ) dan lijkt het alsof je de website van een transportbedrijf opent.
Vervolgens moet je NATUURLIJK aan dat bedrijf een voorschot betalen en kun je vervolgens fluiten naar je geld en naar je synthesizer met dubbele webers en "comfort zone".

Ik heb MP trouwens een aantal keren op de hoogte gebracht en inmiddels zijn alle adds verwijderd.
Wachten op nieuwe advertenties.
 
Lekker als je marktplaats account gekraakt wordt en je zo zonder te weten spil blijkt te zijn in een internationaal oplichterscomplot. Met naam en straatadres (vind je vaak zo bij MP) heb zo genoeg info om langs te gaan, zo stom zullen ze toch niet zijn?
 
"Hartelijk dank voor uw bericht.
Het betreft hier inderdaad een fraudeur. Wij hebben inmiddels maatregelen genomen en het account geblokkeerd van de site.
Mocht u in de toekomst nogmaals dergelijke advertenties tegenkomen, dan vernemen wij dit graag.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."
 
Back
Top