Het SCHONE Synthese van een Stem Thread

Tja hij zegt dus "Bambi is gek"... Inderdaad, dat slaat nergens op maar dat kwam door de eerste letters die ik maakte... :D

Maar de G is ook vrij lastig, en de B nog een stuk lastiger..

Oh, ik besef opeens dat ik de 'm' vergeten ben in Bambi.. Hij zegt dus eigenlijk Babbi is gek..
 
mm ja.. zie je wel dat het moeilijk is om verstaanbare woorden te maken. gewoon de letters achter elkaar loss uitspreken gaat nog wel.

Als het makkelijk was bestond er al lang een speech to tekst vertaler die altijd werkt..

Nou ja mocht je die maken dan ben je meteen binnen:)
 
Bambi dus.. liet zich makkelijk raden, ik wachtte natuurlijk even met verklappen ,mss dat anderen nog een poging wilde wagen :P hehe (yeah right)

Met welke synth heb je het gemaakt?

Wat in ieder geval van belang is, denk ik, dat je met je synth goeie morphs kan maken.. van gggg naar èèèè + K(uh).. moet goed vloeiend gaan.
 
Voor elk geluidje een nieuwe Sytrus... Overgangen zijn wel mogelijk maar makkelijker zou een synth zijn die die o a u etc. klanken al ingebouwd heeft en daartussen kan morphen.
 
AnalogX heeft een jaar of 10 geleden een Engelstalige synth gemaakt die praat, Sayit. 'T hele programmaatje is slechts 194kB!

Misschien kun je de brondcode vragen, en dan een paar medeklinkers zoals de G erbij maken :) En de klanken aan andere letters koppelen natuurlijk.

"Tog dunk uk dot ut neet zou moulaik is."
 

Attachments

  • niet moeilijk.wav
    251,6 KB · Bekeken: 133
Back
Top