• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Fantom FA 76 Keyboard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

TomErics

Nieuwkomer
Lid sinds
3 augustus 2008
Berichten
9
Beste iedereen,

Ik doe mijn Roland Fantom FA 76 weg, omdat ik zelf een kleiner, lichter 2e keyboard zou willen.
Zelf zo'n anderhalf jaar gebruikt, waarvan een jaar actief. Erg degelijk, want ik heb niks gemerkt wat er minder aan geworden is.

700 euro, met tas (geen flightcase, gewoon zo'n surfboard tas, tenminste dat werd altijd tegen me gezegd als ik ermee liep) Ga je surfen??


De Roland FA-76 (Fantom) is een uitstekend klinkende synthesizer workstation. Of het nu gaat om piano's, blazers, strijkers, gitaren, drums of synthesizerklanken, voor elke live toetsenist is dit instrument een aanwinst.

Kenmerken en specificaties:

* 76 Keys met Aftertouch.
* Display: 320 x 240 pixels.
* D-Beam controller plus 4 toewijsbare parameter knoppen.
* Polyfonie: 64 stemmig.
* 64MB Golfvorm geheugen met 1083 golfvormen.
* Wave expansion voor SR-JV type en SRX type cards.
* Preset geheugen mey 640 patches, 256 GM 2 patches en 64 performances.
* 128 User patches en 64 performances.
* 90 Effect types.
* Sequencer met 16 sporen en een capaciteit van 120000 noten, maximaal 10.000 maten.
* Arpeggiator met 88 styles.
* Preset Ritmes: 50 styles, 12 patronen.
* Gewicht 14,8Kg.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top