Native Instruments Komplete 7

De nieuwste softwarebundel van NI heet Komplete 7 en is niet zomaar een update. Dit complete pakket aan virtuele instrumenten en samples is nog groter dan Komplete 6.
native_instruments_komplete_7_software_bundel_1.jpg
In het totaal bevat de nieuwe Komplete 7 16 virtuele instrumenten, over 10.000 samples en geluiden en heeft hij een klanten bibliotheek van maar liefst 100GB.
De exacte specificaties zijn nog niet bekend. Wat we wel weten is dat The Finger, Reaktor Prism, Scarbee MM Bass, Scarbee MK1, Scarbee Clavinet, Scarbee A-200, Berlin Concert Grand, New York Concert Grand, Upright Piano, Vienna Concert Grand, Abbey Road 60s Drums, Vintage Organs, Reflektor, Rammfire - Amp Simulation, Traktor's Twelve and Akoustik Refractions, Kontakt 4 en Reaktor 5 in het pakket zitten.
 
Gaar, weer geen update voor Reaktor. Wat ooit het main product was van NI is nu een achtergesteld kindje geworden.

Duidelijk is wel dat het nu vooral om samples gaat. Zonde want een product als reaktor of massive krijgt wat betreft sound/geluidskwaliteit al langere tijd serieuze concurrentie van fabrikanten die hun belangrijke producten wel upgrades geven (ter illustratie, reaktor 5 kwam in 2005 op de markt).

Ik heb wel begrepen dat er een Reaktor 5.5 in de maak is maar dat is voor een product van 5 jaar oud toch wat aan de magere kant. VErder mis ik de vernieuwing in producten als Massive, FM8 etc.

Verder mogen ze wel eens niet zo moeilijk doen en alle soundpacks ook bij Komplete stoppen, de naam is niet voor niet Komplete lijkt me........
 
Laatst gewijzigd:
Moet mezelf toch even corrigeren, Reaktor 5.5 is toch even iets meer dan een GUI rework, bevat onder andere ook een revisie in de audio engine.

Ook komen er 2 nieuwe synthese modules Additive * Modal synthesis. Het staat dus blijkbaar niet helemaal stil.

Ben ik dan toch wel weer benieuwd naar!! :)
 
Ben ik blij dat ik alle Kompletes vanaf 4 heb :D

Ben hier wel in geinteresseerd!

Oh ja, Reaktor 5.5 gaat ook richting 64-bit.
 
Zo, dat gaat snel zeg. Voor me gevoel is het niet lang geleden dat Komplete 6 uitkwam.
Ben benieuwd naar specificaties verder en of Massive bv. een update krijgt.
Hopelijk gaat dit pakket ook verkocht worden voor 500 Euro.
 
Moet mezelf toch even corrigeren, Reaktor 5.5 is toch even iets meer dan een GUI rework, bevat onder andere ook een revisie in de audio engine.

Ook komen er 2 nieuwe synthese modules Additive * Modal synthesis. Het staat dus blijkbaar niet helemaal stil.

Ben ik dan toch wel weer benieuwd naar!! :)
Ik wou zeggen... potdikkie die nieuwe GUI is wel interresant! ... wat nog meer? (achterstallig kindje? hmmm ?) ....
 
Gaar, weer geen update voor Reaktor. Wat ooit het main product was van NI is nu een achtergesteld kindje geworden.

Duidelijk is wel dat het nu vooral om samples gaat. Zonde want een product als reaktor of massive krijgt wat betreft sound/geluidskwaliteit al langere tijd serieuze concurrentie van fabrikanten die hun belangrijke producten wel upgrades geven (ter illustratie, reaktor 5 kwam in 2005 op de markt).

Ik heb wel begrepen dat er een Reaktor 5.5 in de maak is maar dat is voor een product van 5 jaar oud toch wat aan de magere kant. VErder mis ik de vernieuwing in producten als Massive, FM8 etc.

Verder mogen ze wel eens niet zo moeilijk doen en alle soundpacks ook bij Komplete stoppen, de naam is niet voor niet Komplete lijkt me........



Zo gaat dat bij NI software :eureka:
 
Ben ik blij dat ik alle Kompletes vanaf 4 heb :D

Ben hier wel in geinteresseerd!

Oh ja, Reaktor 5.5 gaat ook richting 64-bit.


tijd is rijp appels beginnen te rotten. het schiet niet op met die 64 bit applicaties dat komt omdat microsoft nog steeds 32 bit uitbrengt *D !!

maar gelukkig meer dan 60% van de windows 7 gebruikers draaien 64 bit systeem :okdan:

paar jaar terug was dat nog anders met vista slechts 36% draaide 64 bit systeem.
 
Volgens mij niet:

Op site van NI staat nl.
* REAKTOR 5.5 requires a 32-bit compatible environment to operate under 64-bit versions of Windows® XP, Vista®, and Windows 7®.

Maar met een beetje mazzel zit ik er naast!
 
zit nog met 5, vraag me af wat de update naar 7 kost.
verder lijkt het toch alsof 5 "het meest kompleet " was .
 
ah, nou dan spaar ik toch iets uit door niet eerst naar 6 te upgraden, kijk, bedankt
 
Ik vind Komplete 5, 6 ivg met 4 en 7 een beetje magertjes. Als een plugin eol is, kun je hem toch nog wel meeleveren maar er bijv geen support op geven?
 

Hmm, dan klopte dat gevoel.
Wel jammer dat Pro-53 weg is, ik vind die plugin echt geweldig verder.
Had wel fx nodig vind ik, maar dan klinkt het ook erg lekker.
Beetje met alle plugins van NI vind ik. Is ook het mooie eraan naar mijn mening. Ben ook benieuwd hoe de toekomst van Battery eruit ziet.
PS. Komplete 5 was pak en beet 80Gb bij elkaar, nu 100Gb voor Komplete 7, daar is dan wel veel bijgekomen (of uitgebreid).
 
Ik vind Komplete 5, 6 ivg met 4 en 7 een beetje magertjes. Als een plugin eol is, kun je hem toch nog wel meeleveren maar er bijv geen support op geven?

bij 5 zit /zat toch gewoon vrijwel alles , b4 etc etc ?
was , voor zover ik me herinner, pas bij 6 dat de ouwe meuk er niet meer bij geleverd werd
 
Back
Top